كلینیك مشاوره یائسگی توسط گره مامایی دانشكده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور برای نخستین بار در خوزستان تاسیس گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای نخستین بار در استان، کلینیک مشاوره یائسگی توسط گروه مامایی دانشکده در بیمارستان امام خمینی (ره)اهواز با هدف ارائه مشاوره به زنان میانسال تاسیس گردید.

پروین عابدی افزود: رایزنی ها در خصوص راه اندازی کلینیک مذکور از دی ماه 1394 از سوی گروه مامایی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه با معاونت بهداشت، معاونت درمان، رئیس، مدیر داخلی و مدیر گروه زنان بیمارستان امام خمینی (ره) صورت پذیرفت و در نهایت تاسیس کلینیک تصویب و از تاریخ 19 اردیبهشت ماه 1395 به صورت رسمی کار خود را آغاز نمود.

رئیس دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه ادامه داد: خانم های میانسال یا از مراکز بهداشتی به این کلینیک ارجاع داده شده و یا به صورت انفرادی و جداگانه مراجعه نموده و مشاوره در زمینه های مختلف به آن ها ارائه می شود و ضمنا آزمایشات مورد نیاز جهت بررسی بیشتر برای افراد مراجعه کننده در خواست داده می شود.

وی افزود: این کلینیک در راستای اهداف وزارت متبوع و ارائه بسته های مراقبتی وزارت بهداشت و درمان کشور برای میانسالان راه اندازی شده است.

ایشان با اشاره به اینکه ساعات کاری کلینیک 16 تا 18 روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته می باشد، گفت: مشاوره های تخصصی توسط اعضای گروه مامایی دانشکده (خانم دکتر پروین عابدی و خانم میترا تدین) صورت می گیرد.

عابدی در پایان اظهار داشت: تاکنون کلیه خدمات و مشاوره های ارائه شده در این مرکز به صورت رایگان بوده اما طبق تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسئولین بیمارستان حق ویزیت هر فرد ده هزار تومان می باشد که 50 درصد آن به بیمارستان تعلق می گیرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.