ساماندهی و پاک سازی فاز دوم انبارهای کوچک واحدها و فضاهای مختلف شرکت توزیع نیروی برق به همکاری امور نظارت بر خدمات عمومی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هوشنگ امیر پور، مدیر امورنظارت بر خدمات عمومی از پایان  فاز دوم ساماندهی و پاک سازی انبارهای کوچک واحدها بر اساس سیاست های  اجرای نظام آراستگی در سطح شرکت خبر داد و گفت : خروج اقلام اضافی  موجود و انتقال آن به انبار اسقاط ، نظافت پارکینگ، تاسیسات برق، پشت بام های ساختمان های اصلی وفرعی حوزه ستادی و زیر زمین ساختمان اصلی از جمله این اقدامات به شمار می رود.


وی به اهتمام نیروهای خدماتی در پیاده سازی دو گام نخست نظام آراستگی اشاره داشت و متذکر شد: شن ریزی و تسطیح فضای پشت ساختمان اصلی، بهینه سازی محل عبور اطراف فضای سبز با در نظر گرفتن شرایط عبور افراد کم توان، اصلاح مسیر عبور کابل ها، شستشوی نمای بیرون ساختمان اصلی توسط خودرومقره شوی و نظافت بایگانی راکد خدمات مشترکین از دیگر اقدامات امور نظارت بر خدمات عمومی است.


امیرپور با برشمردن برنامه زیباسازی محوطه اداری و  تدوین برنامه نظافت دوره ای؛ توجه به آراسته سازی فضای سبز را از برنامه های اصلی امورنظارت بر خدمات عنوان کرد.


 وی یادآور شد: کار جایابی باکس ها و گلدان ها با بهره گیری از یک کارشناس گل و گیاه انجام شده و با قرار دادن گیاهان طبیعی، به طراوت راهروها ومسیرهای منتهی به اتاق مدیران و کارشناسان اداری افزوده شده است.


 امیرپو گفت: امور نظارت بر خدمات عمومی آمادگی دارد در پیاده سازی و فراگیری نظام آراستگی گام برداشته و نظرات موثر کارکنان را از طریق سامانه نظام پیشنهادها عملی سازد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.