ششمین سالروز تاسیس شبکه ماهواره ای هدهد، با تجلیل از کارکنان نمونه و برتر این شبکه در انتشارات مرکز احیاء اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نخستین شبکه کودک و نوجوان عربی زبان شیعه در سال 2010 و نخستین شبکه کودک و نوجوان مسلمان فارسی زبان در سال 2012 راه اندازی شد و جامعه گسترده ای زیر پوشش امواج آن قرار گرفت.


نماینده آیت الله سیستانی در ایران بیان کرد: : این شبکه با بازنگری هایی که در مورد فعالیت خود انجام داده است، برنامه های قابل توجهی را در دست تهیه دارد.


 حلمی رئیس سازمان رسانه ای صبا عنوان کرد: این شبکه توانسته در طول مدت فعالیت خود با تولید بیش از سه هزار ساعت برنامه و تهیه بیش از 500 کلیپ بیشتر از رسانه های دیگر در راستای ترویج آموزه های اسلامی اقدام کند.

وی افزود: این شبکه توانسته در طول مدت فعالیت خود با تولید بیش از سه هزار ساعت برنامه و تهیه بیش از 500 کلیپ بیشتر از رسانه های دیگر در راستای ترویج آموزه های اسلامی اقدام کند.

رئیس سازمان رسانه ای صبا خاطرنشان کرد: در عصر انفجار اطلاعات مکاتب مختلف ابراز وجود کردند و بسیاری از جوانان و نوجوانان نیز در این عرصه به دلیل عدم اطلاعات کافی مرعوب آن شدند .

قائم مقام سازمان رسانه ای صبا  تصریح کرد: این شبکه همواره در تلاش است، تا بهترین و موفق ترین نمونه و الگوهای دینی و اخلاقی را به کودکان و نوجوانان ارائه و معرفی کند.

پس از راه اندازی شبکه های هدد عربی و فارسی، هدد انگلیسی نیز در در دی ماه سال گذشته راه اندازی شد و این شبکه ها هم اکنون بر روی ماهواره های مختلف از جمله هاتبرد و یوتلست اقدام به پخش برنامه برای مخاطبان خود در سراسر جهان از قاره اقیانوسیه تا آمریکا می کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار