رییس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان شرقی از احداث بخش ام ار آی (MRI) در بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری شهرستان مرند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صومی ضمن بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان گفت : با افزایش توسعه مساحت بیمارستان ،ضمن خرید تجهیزات به مبلغ 50 میلیارد ریال در طول سه الی شش ماه آینده سال جاری بخش ام ار آی (MRI) در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

صومی با اشاره به افزایش مساحت بخش اورژانس بیمارستان حجت کوه کمری گفت : یکی از اهداف توسعه مساحت بیمارستان افزایش دو برابری بخش اورژانس این بیمارستان است که در طول ماه های آینده این امر نیز محقق خواهد شد.

وی در ادامه گفت : احداث ساختمان اداری و پشتیبانی به مساحت 1100 مترمربع ، افزایش تخت های بستری بیماران از 120 به 170 تخت از اهداف اصلی توسعه بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مرند است.

مساحت بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری شهرستان مرند 3500 متر مربع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان شرقی طی بازدید از کلینیک تخصصی در حال احداث شهرستان مرند گفت : این کلینیک در سه طبقه به مساحت 2700 مترمربع با اعتبار 120 میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید که با شروع به کار این کلینیک تخصصی حجم مراجعین به بیمارستان حجت کوه کمری به سه برابر کاهش خواهد یافت.

صومی ضمن بازدید از مجتمع عالی آموزش سلامت مرند نیز گفت : این مجتمع به صورت موقت در جهت پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در دو رشته فوریت های پزشکی و آزمایشگاهی با ظرفیت 40 نفر دانشجواز مهر ماه سال جاری با پذیرش دانشجو شروع به فعالیت خواهد کرد تا در طی دوسال آینده مکان مناسبی توسط فرمانداری و سازمان مسکن و شهرسازی شهرستان مرند طراحی و ساخته شود.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.