مهدی علیاری و رامین طاهری به دیدار فینال رقابت های بین المللی جام پیت لاسینسکی لهستان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رقابت های بین المللی کشتی جام پیت لاسینسکی لهستان از امروز در شهر اسپالا در حال برگزاری است و مهرداد مردانی، رامین طاهری و مهدی علیاری نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
 
در وزن 59 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر خوزه رودریگوئز رایبر از ونزوئلا را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر صفر از سد آندری مارتینیوک از اوکراین گذشت. مردانی در دور سوم به مصاف آرسن ارالیف کشتی گیر مطرح قرقیزستانی رفت و با نتیجه 4 بر 3 مغلوب این کشتی گیر شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل احمد هایتهام از مصر، مردانی از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ادوارد سرگیسیان از ارمنستان با نتیجه 10 بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد مقابل ولی کاری سومینن از فنلاند با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله پیتر باسکی کشتی گیر مطرح مجارستانی را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار پاول پامینچوک از کشور بلاروس است.
 
در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در در نخست مقابل راموس فردریکاس از لیتوانی با نتیجه 5 بر 2 و با ضربه فنی به پیروزی رسید وی در دور بعد سرگو گوگیسوانیدزه از گرجستان را با نتیجه 2 بر صفر و ضربه فنی شکست داد. علیاری در دور سوم نیز مارسین اولجنیچاک از لهستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز بالاز کیس کشتی گیر مطرح مجارستانی را 10 بر 2 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار دانیل یاسمانی کابررا از کوبا است.

همچنین وزن کشی چهار وزن دوم به شرح زیر برگزار شد:
در وزن 66 كيلوگرم مهدي زيدوند پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف كي ووك چويي از كره جنوبي مي رود. در اين وزن 22 نفر حضور دارند.
 
در وزن 75 كيلوگرم پيام بويري پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با اكرم زيد از مراكش كشتي خواهد گرفت و در صورت غلبه بر اين كشتي گير، در دور بعد با برنده مارك مادسن دارنده مدال نقره جهان از دانمارك و الكساندر بورگر از نروژ مصاف خواهد داد. در اين وزن 17 كشتي گير حضور دارند.
 
در وزن 85 كيلوگرم حسين نوري در دور نخست به مصاف بشير سيدازارا از الجزاير مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير، در دور دوم با برنده جاويد حمزاتوف از بلاروس و لوري شكيريوبا از اوكراين روبرو خواهد شد. در اين وزن 21 نفر به روي باسكول رفتند.
 
در وزن 130 كيلوگرم امير قاسمي منجزي در دور اول به مصاف مانتاس كنيستاوتاس از لتوني مي رود. در همين وزن بشير باباجان زاده در دور نخست با لوكاس باناك از لهستان كشتي خواهد گرفت و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد با برنده كشتي گيران قاسمي منجزي و كنيستاوتاس مبارزه خواهد كرد. در اين وزن 14 نفر حضور دارند.
 
رقابت هاي اوزان فوق فردا (يكشنبه) برگزار مي شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار