نخستین نمایشگاه پوشاک و لوازم ورزش از دوم مردادماه به مدت 4 روز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین نمایشگاه «پوشاک و لوازم ورزشی _Iran Spoex 2016» با هدف نمایش و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای پوشاک و لوازم ورزشی، ارتقای سطح دانش و تخصص فعالان حوزه ورزش خصوصا پوشاک ورزشی،کمک و حمایت از رشد تولیدات ملی و بومی سازی طراحی لباس و لوازم ورزشی در ایران توسط متخصصان، گردهم آوردن علاقه مندان به حوزه های طراحی لباس و لوازم ورزشی در فضای نمایشگاه به منظور تبادل اطلاعات، دانش فنی و بیان مسایل و دغدغه های صنفی تشریک مساعی و انسجام بخشی شرکت ها و برندهای فعال در زمینه پوشاک ورزشی ،ارتقای سطح علمی - پزشکی کشور و جلب نگاه مسئولان و برنامه ریزان به موضوع طراحی لباس و پوشاک ورزشی در مردادماه سال جاری برگزار می شود.

در نخستین نمایشگاه پوشاک  و لوازم ورزشی،پوشاک رشته های ورزشی همچون ورزش های همگانی،‌ رزمی، سوارکاری،‌ کشتی،‌ تیراندازی،‌ شنا، اسکواش، فوتبال، قایقرانی، کبدی، کوهنوردی، گلف، اتومبیلرانی،‌اسکی، بدمینتون، بسکتبال،دوچرخه سواری، ژیمناستیک، شمشیر بازی، غواصی و نجات غریق،‌ هندبال، والیبال، دومیدانی، پهلوانی و زورخانه ای، وزنه برداری‌، هاکی،‌ فوتسال، تنیس، بوکس و معلولین و جانبازان ارائه می شود.

 در بخش لوازم ورزشی این نمایشگاه لوازم رشته های ورزشی مانند ورزش همگانی،‌‌ رزمی، سوارکاری،‌ کشتی،‌ تیراندازی، ‌شنا، اسکواش، فوتبال، قایقرانی، کبدی، کوهنوردی، گلف، اتومبیلرانی، ‌اسکی، بدمینتون، بسکتبال، تیرانداری، دوچرخه سواری، ژیمناستیک، شمشیر بازی، ‌غواصی و نجات غریق،‌ هندبال، والیبال، دومیدانی، پهلوانی و زورخانه ای، وزنه برداری‌، هاکی،‌ فوتسال، اسکیت، بلینگ و بیلیارد، ‌تنیس، ‌بوکس، معلولین و جانبازان، تجهیزات،‌ تاسیسات و ادوات ورزشگاه‌ها، مراکز و سالن های ورزشی کفپوش سالن‌های ورزشی به نمایش گذاشته خواهد شد.

 همچنین در نخستین نمایشگاه پوشاک  و لوازم ورزشی طراحان کلیه پوشاک ورزشی، طب ورزشی،رسانه های ورزشی،تغذیه ورزشی،فناوری ها و نوآوری های نوین ورزشی ،لوازم HI TECH  ورزشی، لوازم نانو در ورزش،گردشگری و اماکن ورزشی و باشگاه های ورزشی حضور فعال دارند.

شایان ذکر است این نمایشگاه با مشارکت کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت ورزش و امور جوانان،وزارت صنعت معدن و تجارت و با حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری،وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی،مجلس شورای اسلامی،مجمع تشخیص مصلحت نظام،صدا و سیما و سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه پوشاک و لوازم ورزشی در محل مصلی امام خمینی (ره) واقع در خیابان بهشتی از 2مردادماه الی 5  مردادماه 1395 به مدت 4 روز برگزار خواهد شد. امکان بازدید از نمایشگاه و مشارکت در برنامه های نمایشگاه برای عموم آزاد می باشد.

لازم به یادآوری است؛ علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام و مشارکت در نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های 22883093 و 22855862 دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس بگیرند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار