شهرداری گناباد گفت: ماهانه ۳۰ تن زباله خشک از سطح شهر گناباد جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌تقوی در خصوص جمع‌آوری زباله‌های خشک از سطح شهر گناباد افزود: طرح جمع‌آوری زباله‌های خشک از سطح شهر گناباد، در سال ۱۳۹۴ به پیمانکار واگذار شده است و براساس گزارش پیمانکار ماهانه ۳۰ تن زباله خشک در گناباد جمع‌آوری می‌شود.

وی ادامه داد: با مشارکت بیشتر مردم و همکاری با پیمانکار مربوطه در اجرای بهتر طرح، مردم می‌توانند در تداوم این طرح کمک بسیار بزرگی برای مجموعه شهری باشند.

شهردار گناباد افزود: مردم باید زباله‌های خشک خود را به ایستگاه‌های جمع‌آوری زباله خشک در سطح شهر تحویل بدهند و از دادن زباله‌های خشک به ماشین‌های دوره‌گرد خوداری کنند.

تقوی با بیان اینکه فرهنگ تفکیک زباله حرکتی در راستای اقتصاد مقاومتی است، گفت: تفکیک زباله ضمن رعایت بهداشت محیط در راستای اقتصاد نیز از جهات مختلف می‌تواند به اشتغال‌زایی و کاهش آسیب به محیط زیست کمک کند .

شهردار گناباد خاطرنشان کرد: شهرداری گناباد به عنوان کارفرما، نظارت دقیقی بر اجرای این طرح جمع‌آوری زبال خشک خواهد داشت و مردم در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد می‌توانند به شهرداری مراجعه کنند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.