به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا گلزار خبر از برگزاری تور کنسرت هایش می دهد.
محمد رضا گلزار که این روزها پس از پروژه ی موفق بین المللی "سلام بمبئی" و خبر از همکاری بین المللی دیگری با جورج کلونی، ناتالی پورتمن و مریم اوروزلی در سینما خبرساز شده بود، با انتشار آهنگ "دلم شکست" با حمایت برند جی.یو.ام، در عالم موسیقی و خوانندگی نیز به تیتر اول خبرها تبدیل شد.
به نقل از سایت موسیقی ما محمدرضا گلزار که در قطعه جدید خود با حامد برادران به عنوان تنظیم کننده همکاری کرده، از همکاریهای بیشتر با این موزیسین خبر داد و گفت: «حامد برادران به عنوان رهبر ارکستر «ریزار» انتخاب شده و مشغول انجام کارهای ارکستر است تا برای برگزاری کنسرت آماده شویم.» این چهره سرشناس سینما که پیش از ورود به این عرصه در زمینه موسیقی فعالیت جدی داشت گفت: «همانطور که قبلاً گفته بودم، برای فعالیتهای موسیقاییام هم برنامه جدی دادم. از این رو برای برگزاری تور کنسرتهایم در سراسر ایران برنامهریزی کردهایم و آن را از عید فطر آغاز خواهیم کرد. چند برنامه در شهرستانهای مختلف خواهیم داشت و پس از آن در تهران روی استیج میرویم که البته زمان دقیق آن همراه با جزئیات تور کنسرتها به زودی اعلام میشود.» گلزار درباره قطعاتی که قرار است اجرا کند نیز گفت: «علاوه بر قطعات قبلی و این قطعه که امروز منتشر شده، چند اثر دیگر آماده انتشار دارم که به زودی در اختیار مخاطبین قرار میگیرد تا با دست پر سراغ کنسرتها برویم.»
قطعه جدید این هنرمند با نام «دلم شکست» با ترانه و ملودی «اردلان هوشمند» و تنظیم، میکس و مسترینگ «حامد برادران» منتشر شده و «بهرنگ نامداری» طراح کاور این قطعه بوده است. همچنین برند GUM )جی.یو.ام) اسپانسر و حمایت کننده انتشار این قطعه بوده، برندی که پس از سالها دوری افراد مشهور از کمپین های تبلیغاتی، از پیشروان حمایت از هنرمندان بوده است و در سال 93 این شرکت همکاری خود را با آقای محمدرضا گلزار آغاز کرده ، که این فعالیت را میتوان یکی از اولین همکاری های افراد مشهور با یکی از برند های مطرح بازار نام برد و به نظر می رسد همین همکاری، زمینه ساز حضور دیگر هنرمندان کشورمان در کمپین های تبلیغاتی برندهای مختلف شده باشد.
این اتفاق از این نظر نیز خجسته به نظر می رسد که با انتخاب محمدرضا گلزار توسط برند جی.یو.ام، دیگر برندهای بهداشت دهان و دندان در ایران نیز به تکاپو افتاده و صاحب نظران این اتفاق را مثبت ارزیابی می کنند. این حجم از تبلیغات می تواند علاوه بر یادآوری رعایت بهداشت دهان و دندان در سطح وسیع، به نوعی بر افزایش آگاهی بخشی در اجتماع و ارتقا سطح فرهنگی در این زمینه کمک کند و از هزینه های سرسام آوری که بیماری های دهان و دندان میتواند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم، در اثر تشدید یا اثرگذاری روی دیگر بیماریها مثل دیابت، بیماریهای قلبی و عروقی و...، ایجاد کند، جلوگیری کند.
جی.یو.ام که یکی از شناخته شده ترین برندهای محصولات بهداشت دهان و دندان در دنیا می باشد، چندین سال پیش همکاری بین المللی خود را در قالب یک کمپین تبلیغاتی با حضورجورج کلونی هنرپیشه مطرح هالیوودی انجام داده بود و به نظر می رسد در جهت ادامه همین روند، همکاری خود را با محمدرضا گلزار در داخل کشور آغاز کرده است. این برند در ایران با سابقه بیش از 50 سال، توانسته علاوه بر حفظ کیفیت و برآورده کردن اعتماد دندانپزشکان با عنوان "علمی ترین برند بهداشت دهان و دندان"، با حمایت متقابل از هنرمندان و ازجمله محمدرضا گلزار، سوپراستار بی چون و چرای این روزهای هنر کشورمان بر اعتبار خود در این حوزه بیفزاید. هوشمندی که می تواند در کنار نوآوری های این برند در محصولات و همچنین تاییدیه های معتبری همچون FDA، که میتواند یادآور کیفیت بالای این محصولات باشد، تاثیر به سزایی در افزایش آگاهی از این برند داشته باشد.
لازم به ذکر است که محمدرضا گلزار سفیر سلامتی برند جی.یو.ام می باشد و به نظر می رسد انتخاب این عنوان نیز در راستای همراهی فعالیت های تجاری این برند با ارتقای سطح فرهنگی و سلامتی جامعه صورت پذیرفته باشد.
منبع : pr