از روز پنج شنبه تا روز گذشته که پدیده گرد و غبار در استان به وقوع پیوست، بیش از 10 پرواز کنسل شد که این مساله موجب خسارت به تورهای مسافربری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رییس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان با اشاره به وقوع مجدد پدیده گرد و غبار در استان گفت: آلودگی‌های و گرد و غبار موجود در هوا و به تبع لغو پروازها خسارات فراوانی را به دفاتر خدمات هوایی و تورها وارد می‌کند و انگیزه سفر مسافران با هواپیما را نیز کاهش می‌دهد.

امیر خوانساری اظهار کرد: از روز پنج شنبه تا روز گذشته که پدیده گرد و غبار در استان به وقوع پیوست، بیش از 10 پرواز کنسل شد که این مساله به تورهای مسافری که به رزرو هتل می‌پردازند، خسارات فراوانی وارد می‌کند.

وی افزود: دفاتر خدماتی که تورهای هوایی ارائه می‌دهند و هتل رزرو می‌کنند، هنگامی که به دلیل گرد و غبار یا هر دلیلی دیگری پرواز کنسل شود، هتل رزرو‌شده زیر بار کنسلی پرواز نمی‌رود و تور ملزم به پرداخت هزینه هتل است که این مساله باعث می‌شود این دفاتر خسارات فراوانی را متحمل شوند.

خوانساری تصریح کرد: گرد و خاک به صورت مستقیم به مسافران و دفاتری که خدمات تور ارائه می‌دهند خسارات وارد می‌کند و مشکلات فراوانی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

وی عنوان کرد: شرکت‌های هواپیمایی خساراتی بابت کنسل شدن پروازها و هزینه تاخیر به مسافرین نمی‌دهند و این مساله بر خلاف آیین‌نامه هواپیمایی کشور است.

خوانساری خاطرنشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی توجهی به دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشور ندارند و خسارات واردشده به مسافرین را پرداخت نمی‌کنند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.