انوشیروانی که هفت ماه پیش سرمربی تیم ملی جوانان بود هم اکنون نیز به کادر فنی تیم ملی جوانان مشاوره می دهد تا درنهایت تیمی پرامید راهی دوئل جهانی جوانان شود.

انوشیروانی: تیم پر امیدی برای حضور در رقابتهای جهانی بسته شدهسجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در خصوص تمرینات تیم ملی بزرگسالان در شهر کلاچای گفت: شرایط اردو در شهر کلاچای بسیار ایده آل است.تمرینات ملی پوشان هم امیدواره کننده دنبال می شود و تمامی ملی پوشان با جان و دل کار می کنند تا بتوانند از این اردو به نحو احسن استفاده کنند. بچه ها با تمام وجود برای جابجایی رکوردها زحمت فراوان می کشند تا خود را از هر لحاظ آماده رقابتهای المپیک 2016 ریو کنند.

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن تصریح کرد:فدراسیون وزنه برداری برای برپایی با کیفیت اردوی سطح دریای تیم ملی وزرنه برداری در شهر کلاچای در حد توانش تلاش کرده است.مسئولان شهر کلاچای هم امکانات خوبی را در اختیار ملی پوشان گذاشته اند. از نظر محل استراحت نیزهتلی مناسب در اختیار ملی پوشان قرار گرفته است اما متاسفانه سالن تمرین وضعیت مساعدی برای تمرین تیم ملی بزرگسالان ندارد.

انوشیروانی در خصوص وضعیت بهداد سلیمی و بهادرمولایی دو ملی پوش سنگین وزن تیم ملی تاکید کرد: بهادر مولایی کمی از ناحیه ساق پا با مشکل مواجه است، اما تمرینات خود را به صورت منظم و با برنامه ادامه می دهد.بهداد سلیمی نیز در حرکات یک ضرب و دوضرب پیشرفت بسیار خوبی داشته و همچنان روند تمرینی رو به رشدی را دارد.

وی در پایان در خصوص تیم ملی جوانان که برای مسابقات جهانی عازم گرجستان است؛ گفت: بدون شک من کمترین نقش را در جمع و جور کردن وبستن این تیم برعهده داشتم.اصل زحمات را دوستان خوبم وحید ربیعی و فراز رامهرمزی مربیان زحمتکش تیم ملی وزنه برداری جوانان کشیده اند.

من به این تیم امیدوارم و فکر کنم اگر همه چیز در رقابتهای جهانی برای ما خوب جفت و جور شود می توانیم به موفقیت ملی پوشان جوان در گرجستان امید داشته باشیم.7 ماه پیش که تیم را تحویل گرفتم با زحمات شبانه روزی دوستانم توانستیم تیمی ساخته پرداخته کنیم که حالا می تواند در حد و اندازه های مدعی به مسابقات جهانی اعزام شود. به طور حتم سرمایه گذاری فدراسیون برای سالهای آینده با این جوانان به ثمر خواهد نشست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار