فرماندار ریگان گفت: با راه اندازی چاه حید رآباد ریگان بیش از 524 خانوار در4روستای این شهرستان در ماه مبارک رمضان از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

بهره مندی  524 خانوار ریگانی از آب شرب سالمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ امین باقری در بازدید از روستاهای بخش مرکزی ریگان افزود: طرح آبرسانی به 4روستای شهرستان ریگان با اعتبار 2 میلیارد و600 میلیون ریال توسط آب وفاضلاب روستایی شهرستان اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد : برای آبرسانی به این روستاها بیش از 20کیلومتر لوله گذاری اجرای خط برق حفر وتجهیز چاه انجام شده است که اهالی این روستاها در ماه مبارک رمضان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

باقری تصریح کرد: 63 درصد از روستاهای شهرستان ریگان فاقد آب آشامیندی هستند که تمامی تلاش ما آبرسانی به این روستاها است.

وی گفت: با توجه به اینکه در تعدادی از روستاها مردم آب را به صورت غیر مجاز استفاده می کنند طرح تشدید بر خورد با این افراد در شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار ریگان افزود: در تعدادی از روستاهای شهرستان اهالی روستاها با آب آشامیدنی نخلهای خود را آبیاری می کنند که تعدادی از این مشترکین شناسایی وبه دستگاه قضا معرفی شده اند.

باقری با اشاره به اینکه بیش از 26روستای شهرستان ریگان توسط تانکر آبرسانی سیار می شود، خاطر نشان کرد: شهرستان ریگان یکی از شهرستانهای شرقی استان کرمان در 285کیلومتری از مرکز استان قرار دارد که محرومیت در روستاهای این شهرستان بیداد می کند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.