عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس گفت: سابقه مدیریت اقتصادی دارم و به سیستم اقتصادی باشگاه پرسپولیس کمک می کنم.

گلزاده: سیستم اقتصادی پرسپولیس را ساماندهی می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ فرشید گل زاده در پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: این نخستین باری بود که در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس شرکت می کردم. اجازه بدهید تا بیشتر با این باشگاه آشنا شوم و همین طور جلساتی را تشکیل بدهیم. پس از آن پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.
 
وی درباره رزومه کاری خود گفت: من سابقه کار کردن در فوتبال را دارم. مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه هستم و سوابق مدیریتی ام در اختیار باشگاه است. راهکارهای اقتصادی را به باشگاه ارائه دادم تا بتوانم در روند پیشرفت این موضوع کمکی انجام دهم. در واقع برای کمک به سازمان اقتصادی پرسپولیس در اختیار این باشگاه هستم
 
گلزاده درباره اینکه آیا سخنگوی هیات مدیره شما هستید گفت: من سخنگوی هیات مدیره نیستم. در این باره تصمیم گیری نشده است. اعضای هیئت مدیره درباره  این پست تصمیم گیری می کنند.  امیدوارم بتوانیم امسال به باشگاه پرسپولیس و  تیم فوتبال این باشگاه کمک کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نحوه همکاری با فروشگاه رفاه بیان کرد: در صورت نیاز، باید ابتدا تفاهم نامه همکاری امضا شود و پس از آن درباره نحوه این تعامل تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار