عضو شورای عالی اصولگرایان اصفهان گفت: کمیته‌های تخصصی مجمع برای فعالیت در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تشکیل می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسین بهشتی‌نژاد با اشاره به یک‌سالگی مجمع اصولگرایان اصفهان و آغاز دور جدید فعالیت این مجمع اظهار داشت: حدود یک سال از تشکیل مجمع اصولگرایان اصفهان می‌گذرد و این مجمع در مدت فعالیت خود به نتایج درخشانی رسیده است.
وی افزود: این مجمع به ضرورت و تشخیص عده‌ای از افراد صاحب نظر و دلسوز اصفهان و با هدف انسجام بیشتر تشکل‌ها و تقویت حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تشکیل شد، حدود یک سال پیش نخستین مراحل تشکیل این مجمع انجام شد و براساس شیوه‌نامه‌ تدوین شده، هیئت موسس، اعضای شورای هماهنگی و شورای عالی به عنوان ارکان این مجمع انتخاب شدند، علاوه بر این قرار شد از هر تشکل رسمی 2 نفر به عنوان نماینده به مجمع معرفی شوند.
عضو شورای عالی اصولگرایان اصفهان با بیان اینکه شخصیت‌های حقیقی مجمع چهره‌های شاخص حوزه و دانشگاه در اصفهان هستند، گفت: حدود 80 نفر از اکثریت قاطع تشکل‌های اصولگرای رسمی و چهره‌های سرشناس حوزه و دانشگاه به عنوان اعضای مجمع معرفی شدند.
وی افزود: برخلاف برخی تصورها اساس تشکیل مجمع اصولگرایان مختص به انتخابات نبود و نیست، مجمع فراتر از گذرگاه انتخابات فعالیت می‌کند و با اهداف متعددی تشکیل شده که فقط یکی از این اهداف بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود.
بهشتی نژاد با بیان اینکه همراهی اعضای مجمع اتحاد و انسجام قابل قبولی را در میان اکثریت قاطع تشکل‌ها ایجاد کرده است، گفت: این انسجام و اتحاد تشکل‌ها سبب شد مجمع به صورت ویژه در بحث انتخابات ورود کند و اثرگذاری آن بر تصمیم مردم به خوبی نمایان است، در این راستا نتیجه بسیار خوبی را در اصفهان و در سطح استان شاهد بودیم که سبب شد استان در سطح کشور درخشش خوبی داشته باشد.
وی با اشاره به اهداف و چشم انداز این مجمع خاطرنشان کرد: این مجمع برای تحقق اهداف متعددی شکل گرفت، نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب در مسائل گوناگون داخلی و خارجی بازخوانی می‌کنند برای زیرمجموعه‌ها و اعضای تشکل‌ها تبیین می‌شود و ما به دنبال این هستیم که نشاط فرهنگی و سیاسی را تحت لوای رهبری و براساس فرمایشات ایشان به دست بیاوریم.
عضو شورای عالی اصولگرایان اصفهان تصریح کرد: در شیوه نامه تدوین شده مسئولیت‌های مختلفی برای شورای عالی، مجمع و شورای هماهنگی پیش بینی شده بود که براین اساس مسئولیت شورای هماهنگی تا پایان انتخابات مجلس بود و به دنبال آن دوره فعالیت این شورا خاتمه یافت، بنابراین ضرورت داشت تا بعد از پایان انتخابات مجلس جلسه‌ای تشکیل و نسبت به انتخاب مجدد اعضای شورای هماهنگی تصمیم‌گیری شود.
وی ادامه داد: در جلسه اخیر مجمع 15 نفر شامل تعدادی از اعضای قبلی و برخی افراد جدید به عنوان شورای هماهنگی انتخاب شدند و تصور بنده بر این است که با انتخاب شورای هماهنگی مجمع وارد مرحله جدید و تازه‌ای شود.
بهشتی نژاد با بیان اینکه به دنبال برنامه ریزی و سامان دادن برنامه‌های آینده مجمع هستیم، تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها تشکیل کمیته‌های متعدد تخصصی است که در منشور مجمع پیش بینی شده است، علاوه بر این درصدد هستیم که اگر برخی برنامه‌ها به اصلاح نیاز دارد حتما اصلاح شود و این موضوع از اختیارات شورای هماهنگی و عالی مجمع است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار