معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: باید کاهش تقاضای مواد مخدر را به عمق جامعه ببریم و بازار خرید و فروش مواد مخدر را برای قاچاقچیان ناامن کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،قدرت الله دهقان اظهار کرد:اگر بازار قاچاقچیان را ناامن کنیم آنها هم جایی برای عرضه نخواهند داشت.
وی با بیان اینکه صدور مواد مخدر به همه جای دنیا راحت شده است افزود: صدور مواد مخدر به اروپا هم انجام می شود و تنها راه حل آن کاهش تقاضا برای مبارزه با قاچاق است.
دهقان با بیان اینکه کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای کاهش تقاضا تلاش کنند ادامه داد: خود را در کاهش تقاضا ارزیابی کنیم که واقعا در استان چقدر توانستیم در کاهش تقاضا موفق باشیم.
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: باید بررسی شود که پایین آمدن سن اعتیاد و افزایش اعتیاد در میان دختران در ایران چقدر حرف عالمانه ای است.
وی با تاکید بر اینکه باید سنجش از کارها را به طور دقیق داشته باشیم یادآور شد: با سنجش کار می توان خود را ارزیابی کرد که کجای کار هستیم و چه اقدام هایی باید انجام داد.
دهقان ریشه بسیاری از جرایم دیگر را در مصرف مواد مخدر دانست و گفت: مواد مخدر منجر به فروپاشی نظام خانواده و به تبع آن ارتکاب جرم های دیگر می شود.
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان اضافه کرد: فضای زندان چقدر مناسب است که افرادی که از زندان آزاد می شوند دوباره به اعتیاد بازنگردند و اصلا تعطیلی زندان کارون اهواز چقدر به صلاح بوده است.
هفته مبارزه با مواد مخدر یکم تیرماه آغاز می شود.
انتهای پیام/ض
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.