معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: هیچ مشکلی برای تخصیص سهمیه سبوس به دامداران استان نداریم و دامدارانی که در این زمینه با مشکل مواجه هستند، می‌توانند به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

به گزارش گروه استان های باشگا ه خبرنگاران جوان، از اهواز ،محمد مشکورزاده اظهار کرد: از 2 ماه گذشته سهمیه سبوس دامداران استان بدون هیچ محدودیتی میان آن‌ها توزیع می‌شود و عاملان توزیع در شهرستان هر میزان سبوس که نیاز باشد را می‌توانند از طریق سامانه‌ای که وزارتخانه طراحی کرده است خریداری کنند.
 
وی افزود: عاملان توزیع در هر شهرستان می‌توانند با افتتاح حساب در این سامانه به خرید سهمیه سبوس مورد نظر شهرستان خود بپردازند و سپس سبوس را میان دامداران شهرستان توزیع کنند.
 
مشکورزاده تصریح کرد: طبق تدابیر انجام‌شده و با طراحی این سامانه، مشکلی در اختصاص سهمیه سبوس به دامداران استان وجود ندارد و اگر عاملان توزیع مشکلی داشته باشند، می‌توان به راحتی یک عامل دیگر را معرفی کرد تا سهمیه سبوس دامداران را خریداری و میان آن‌ها توزیع کند.
 
وی گفت: سهمیه سبوس استان در سال گذشته 57 هزار تن بود که میزان سهمیه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 4360 تن بوده و تمام این سهمیه نیز از سوی عاملین توزیع جذب شده است.
 
مشکورزاده با اشاره به مشکل پرداخت و تاخیر وجه شیر خریداری شده توسط کارخانجات لبنی استان عنوان کرد: جلسات متعددی در این زمینه با این کارخانجات و مسئولین استان برگزار کرده‌ایم اما متاسفانه این شرکت‌ها به مشکلات دامداران بی توجه هستند و وجه شیر خام را با تاخیر به دامدار پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/ض
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، دامداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.