انگلیس با 6 تغییر مقابل اسلواکی/ رونی روی نیمکت

روی هاجسون قصد دارد تیم خود را با 6 تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف اسلواکی بفرستد،که مهمترین آن نیمکت نشینی وین رونی است.

انگلیس با 6 تغییر مقابل اسلواکی/ رونی روی نیمکتبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس گزارش های منتشر شده ، روی هاجسون سرمربی سه شیرها تصمیم دارد  امشب در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل اسلواکی ،تیمش را  با ایجاد تغییرات فراوان روانه میدان کند.هاجسون قصد دارد در تیمی که  روز پنجشنبه ولز را  2-1 شکست داد، 6 تغییر ایجاد کند که مهمترین تغییر نیمکت نشینی کاپیتان وین رونی خواهد بود. 


ستاره منچستر یونایتد قرار است استراحت کند و جردن هندرسون کاپیتان لیورپول جای او را در خط میانی انگلیس بگیرد، در حالی که دله الی نیز جای خود را به جک ویلشر آرسنال خواهد داد.


کایل واکر و دنی رز مدافعان این تیم نیز روی نیمکت خواهند بود و ناتانیل کلاین و رایان برتراند فرصت بازی پیدا خواهند کرد.


و در خط حمله نیز جیمی  واردی  و دنیل استوریج ،مهاجمان لستر سیتی و لیورپول هر دو گل پیروزی بخش انگلیس را پنجشنبه در برابر ولز به ثمر رساندند جایگزین هری کین و رحیم استرلینگ خواهند شد.


پیروزی در برابر اسلواکی در سنت اتین  صدرنشینی انگلیس را  در گروه B تضمین خواهد کرد  و این به این معنی است که این تیم در دور حذفی با یکی از تیم های سوم باید مسابقه بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار