فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف 500 میلیون ریال دارو و تجهیزات پزشکی غیرمجاز در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار بهمن امیری مقدم افزود: این موارد که به صورت اینترنتی عرضه می شد از 20 اردیبهشت ماه گذشته تا 18 خردادماه جاری در قالب "طرح پانجیا 9" پلیس فتا، کشف شد.
وی اظهار داشت: در این چارچوب کارشناسان پلیس فتا خراسان رضوی 717 آدرس اینترنتی شامل وب سایت، وبلاگ، کانال و گروههای فعال در شبکه های اجتماعی و پیام رسان موبایل پایه را در سطح کشور شناسایی و اعلام کرده بودند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: عملیات پانجیا با هدف مبارزه با داروهای غیرمجاز، تقلبی و تبلیغات غیرقانونی دارو از سال 2008 میلادی همه ساله در سراسر جهان با هماهنگی سازمان اینترپل انجام می شود.
وی گفت: طرح پانجیا 9 در همین چارچوب با حضور 115 کشور با محوریت شناسایی آدرسهای اینترنتی تبلیغ داروهای غیرمجاز و تجهیزات پزشکی تقلبی عملیاتی شد.
سردار امیری مقدم افزود: در اجرای این طرح 22 نفر از عاملان تهیه و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی غیرمجاز و تقلبی در خراسان رضوی دستگیر شدند و 135 هزار قلم انواع داروی غیرمجاز و 520 لیتر انواع روغن غیربهداشتی به همراه مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی تقلبی به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.