استاندار خراسان رضوی گفت: تعامل بین پیشکسوتان و ورزشکاران جوان یک ضرورت و الزام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رضا رشیدیان درمراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی مشهد بر لزوم تجلیل از پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌های ورزشی کشور و استان تاکید کرد.
وی با بیان این که این عزیزان عمر خود را برای اعتلای ورزش کشور و استان صرف و افتخار آفرینی کردند؛ افزود: باید از ظرفیت و تجارب این افراد استفاده ی بیشتری بشود.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این که پیشکسوتی در فرهنگ دینی و تاریخی ما جایگاه بسیار ارزشمند و والایی دارد و نام پیشکسوت مقدس است؛ اظهار داشت: قطعا هر ملتی باید به خود به خاطر داشتن این چنین افرادی به خود ببالد.
رشیدیان خاطرنشان کرد: پیشکسوت اعتبار جامعه ورشی ما است و اعتبار جهانی امروز ما در حوزه ی ورزش، نتیجه ی تلاش هایی است که پیشکسوتان داشته اند.
وی افزود: پیشکوست برای ما حکم نور و راهنما را دارد و حضور مقتدرانه و افتخار آمیز ورزشکاران ما در رقابت‌های بین المللی، در کنار تلاش و کوشش، در گرو استفاده از ظرفیت و تجارب پیشکسوتان است.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: تعامل بین پیشکسوتان و جوانان ورزشکار یک ضرورت و الزام است؛ زیرا تجربه به همراه آمادگی جسمانی در میدان مسابقه، نتیجه بخش است.
رشیدیان با بیان این که پیشکسوتان الگو های جامعه محسوب می شوند؛ گفت: با نفوذی که این افراد دارند؛ می‌توانند منشا حرکت‌های اجتماعی ارزشمندی باشند.
وی با تاکید بر این که وظیفه تمامی مسئولان رسیدگی به مشکلات پیشکسوتان است؛ اظهار داشت: عملکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در تکریم و تجلیل از این عزیزان قابل تقدیر است.
استاندار خراسان رضوی اظهارامیدواری کرد: با تلفیق تجربه ی پیشکسوتان ورزش استان و دانش مدیران فعلی، شرایط ایده آلی برای ورزش استان به وجود بیاید.
انتهای پیام//




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.