رییس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران درخصوص جزییات کمپین یک لقمه مهربانی، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه شب‌گردی اصحاب رسانه درخصوص کمپین یک لقمه مهربانی گفت: به کمک خیرین و مردم شهر تهران، 60 نقطه فقیرنشین شهر شناسایی شده است که براساس بررسی‌های انجام شده، مردم این نقاط در شب‌های ماه مبارک رمضان برای تهیه افطار با سختی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه برهمین اساس طرحی تحت عنوان یک لقمه مهربانی اجرا  و برای این شهروندان در طول ماه رمضان سفره‌های افطاری عمومی برپا می‌شود، گفت: مردم عادی می‌توانند با شماره تلفن 4379 تماس گرفته و به برپایی این سفره‌های افطار کمک کنند.

رییس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه مردم می‌توانند طی تماس با این شماره غذای گرم و مازاد نیاز خود را به ماموران شهرداری تحویل داده تا آنها آن را در اختیار افراد نیازمند قرار دهند گفت: همچنین کانترهایی در ایستگاه‌های مترو تعبیه شده که آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم هستند.

هوشیار با بیان اینکه امیدواریم در طول ماه رمضان حواسمان به سفره‌های خالی باشد، ادامه داد: همچنین در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) طرح خرید تنور اجرایی می‌شود که برهمین اساس قیمت‌هایی برای خرید یک خمیر کامل که حدود یک ساعت تنور را روشن می‌گذارد، در نظر گرفته شده است به گونه‌ای که برای خرید 220 عدد نان سنگک 200 هزار تومان، 220 عدد نان تافتون 88 هزار تومان، 1150 عدد نان لواش 240 هزار تومان  و برای خرید 280 عدد نان بربری 210 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

شب گذشته کاروان کمپین یک لقمه مهربانی به ایستگاه کوره‌پزخانه‌های خولازیر رسید و اهالی رسانه پس از پخش افطار، در کوره پزخانه‌های منطقه 19 به بازدید از کمپ ترک اعتیاد خاورشهر پرداختند.

«یک لقمه مهربانی» به کوره‌پزخانه‌ها رسید

«یک لقمه مهربانی» به کوره‌پزخانه‌ها رسید

«یک لقمه مهربانی» به کوره‌پزخانه‌ها رسید

«یک لقمه مهربانی» به کوره‌پزخانه‌ها رسید



منبع: ایسنا
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.