سر مربی تیم ملی رومانی پس از شکست 1-0 مقابل آلبانی و حذف از یورو2016 تیم خود را هم مستحق حذف و هم شایسته بقا در این رقابت ها دانست.

یوردانسکو: هم شایسته صعود بودیم هم نبودیم به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنخل یوردانسکو در کنفرانس خبری گفت: در بازی گذشته مقابل فرانسه عملکرد خوبی داشتیم  و برابر سوئیس فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. امروز باخت دردناکی برای تیم رومانی بود. وقتی از یوردانسکو پرسیده شد آیا تیمش شایستگی صعود داشت یا نه، او گفت: هم بله است هم نه. وقتی شما حتی در یک بازی پیروز نمی شوید یعنی شایستگی صعود را ندارید.


وی افزود: من دیروز گفتم این مسابقه ،بازی نسلهااست .صعود می توانست پاداش این نسل  فوتبال رومانی باشد،آنها برای صعود همه کار کردند.  
وی ادامه داد: باخت، باخت است و ما بابت اتفاقی که افتاده متاسفیم. بازیکنان من فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردند .ما بازی را خوب شروع کرده بودیم و حاکم بازی بودیم اما به دلیل اشتباه دفاع  گل دریافت کردیم.


وی در پایان گفت: در نیمه دوم سعی کردیم سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنیم و بازی را کنترل کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. اگر به گل می‌رسیدیم همه چیز عوض می‌شد.تماشاگران آلبانی به این تیم انرژی دادند و به آنها کمک کردند به گل برسند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار