از ابتدای امسال کشفيات سرقت در خراسان شمالی 26 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، فرمانده انتظامي استان گفت: کشفيات سرقت در استان با افزایش 26 درصدی 3 برابر ميانگين کشوري شد.

سردار مظاهري ، عدم رعايت نکات امنيتي و عدم توجه به هشدارهاي پليس را مهمترين عامل افزايش سرقت هاي خرد در خراسان شمالي عنوان کرد.

وي با بيان اينکه از ابتداي سال جاري تاکنون 42 هزار و 117 تماس با مرکز فوريت هاي پليس 110 برقرار شده، افزود: از اين تعداد 14هزار و 416 تماس راهنمايي و ارشاد و 17 هزار تماس نيز عملياتي شده است.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه اعتياد به مواد مخدر سرمنشأ جرائم و از مهمترين آسيب هاي اجتماعي در جامعه است، گفت: نزاع فردي و جمعي، سرقت و حاشيه نشيني نیز از ديگر معضلات اجتماعي مهم در جامعه است.

سردار عليرضا مظاهري با اشاره به طرح ها و برنامه هاي پليس در ايام ماه مبارک رمضان، افزود: با توجه به اينکه مردم در اين ماه براي عبادت و مراسمات مذهبي در مراکز معنوي حضور پيدا مي کنند لذا پليس نيز براي حفظ و تأمين نظم و امنيت تمهيدات لازم را در نظر گرفته است.

وي با بيان اينکه همه ساله خدمات پليس براي برقراري نظم و امنيت در ماه ضيافت الهي در دو حوزه انتظامي و راهور اجرا مي شود، افزود: پيشگيري از وقوع جرائم، سرقت ها، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و برخورد با روزه خواران و ايجاد فضاي امن براي روزه داران از اهداف طرح هاي پليس در اين ماه است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.