فرماندار چایپاره، از بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مهندس اصغری، در جریان این بازدید با اقدامات انجام گرفته و در دست اجرای خدمات درمانی شهرستان را تشریح کرد و گفت: با عنایت به اینکه یکی از مسئولیتهای بسیار مهم مدیریت شهرستان تأمین سلامت جامعه بوده لذا از اولین روزهای شروع کاری بحث سلامت و درمان شهرستان مورد هدف و پیگیری قرار گرفت.

اصغری، ادامه داد: موقعیت مرکزیت شهرستان نسبت به شهرها و روستاهای همجوار و مراجعه اهالی آن جهت اخذ خدمات درمانی از شهرستان را با کمبود امکانات درمانی مواجه ساخته و بیمارستان فعلی ما یک بیمارستان تیپ 2 و 32 تختخوابی بوده اما بر اثر پیگیریهایی در سطح وزارتخانه که خوشبختانه با اخذ موافقتهای ضمنی همراه بوده اخیرا 11 تا 12 تخت به تختهای بیمارستانی اضافه شده و بخش دیالیز ما با هفت دستگاه در حوزه درمانی شهرستان خدمات ارائه می کند.

پیگیری جهت ساخت کلینیک تخصصی با 750 متر مربع شهرستان، که در مرحله فنداسیون در حال احداث بوده وتلاش میشود تا هرچه زودتر کارهای اجرایی آن تمام شده و شهروندان از خدمات درمانی آن بهرمند گردند از دیگر مواردی بود که فرماندار در این مصاحبه بدان اشاره نمود.

مرتضی اصغری، در کنار اقدامات انجام شده به یک بیمارستان 64 تختخوابی اشاره کرد که در برنامه ششم توسعه برای شهرستان در نظر گرفته شده که بر اساس پیگیریهای صورت گرفته مقرر گردیده که این بیمارستان به 96 تختخوابی ارتقاء یابد.

گفتنی است، فرماندار از دستگاههایی که اخیرا بر امکانات بیمارستان افزوده شده شامل کلینیک تخصصی در حال احداث با 750 متر مربع نیز بازدید و از نزدیک روند کار را مورد بررسی قرار داد.

حضور بر بالین بیماران بستری در واحدها و تفقد و دلجویی از آنها و شنیدن درد دل مراجعین به بیمارستان از دیگر برنامه های این بازدید بود که توسط فرماندار انجام گرفت.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.