مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای تولیدی مشکل‌دار با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان اردبیل اعطا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ابراهیم فریدی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل اظهار داشت: تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای تولیدی غیرفعال، نیمه‌فعال و در حال ساخت با 60 درصد پیشرفت فیزیکی اردبیل اعطا می‌شود.

وی افزود: صاحبان این واحدهای تولیدی می‌توانند با مراجعه به سایت بهین‌یاب برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کرده و در راستای تکمیل و یا رونق تولید واحدهای تولیدیخود از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به رکود و تعطیلی برخی واحدهای تولیدی استان اردبیل بیان کرد: برای توسعه همه‌جانبه استان اردبیل به لحاظ اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فعال‌سازی واحدهای تولیدی و توسعه فعالیت‌های تولدی در اردبیل هستییم که باید در این زمینه اقدامات لازم به کار گرفته شود.

فریدی با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: این تسهیلات نظیر معافیت‌های مالیاتی می‌تواند در زمینه رفع مشکلات و تقویت فعالیت های این واحدها تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان اردبیل باید به طور همه‌جانبه‌ای انجام شده و مشکلات این واحدها که اغلب در حوزه سرمایه در گردش بوده با مشارکت و همکاری همه‌جانبه مسئولان مربوطه و بانک‌ها برطرف شود تا بتوانیم توسعه اقتصادی در اردبیل را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.