سه شهید مدافع حرم با شکوه و ابهت خاص و استقبال بی‌نظیر مردم روزه‌دار،مومن و مذهبی دارالمومنین کاشان در فضایی معنوی و تاثیرگذار تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این مراسم تشییع که از ساعت 9 صبح امروز دوشنبه 31 خرداد مطابق با 14 رمضان المبارک از سپاه کاشان آغازشد با حرکت به طرف میدان کمال الملک و سپس به گلزار شهدای دارالسلام ادامه یافت.

پس از انتقال اجساد مطهر شهدا به گلزار شهدای دارالسلام کاشان نماز بر پیکر مطهر این شهدا توسط آیت‌الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه کاشان و نماینده ولی فقیه در این شهرستان اقامه و اجسادشان در قط عه شهدای مدافع حرم در کنار دیگر همرزمانشان به خاک سپرده‌شد.

حضور اقشار و گروه های مختلف مردمی به‌ویژه بانوان و جوانان با حضور موثر و سازنده خود در این آیین تشییع جلوه‌ای دیگر از وحدت، انسجام و همدلی و دین‌مداری مردم این خطه را در تجدیدمیثاق با آرمانهای شهدا، دفاع از انقلاب، تجدید بیعت با اهداف امام راحل و پایبندی به فرامین مقام معظم رهبری بود.

امروز مردم دارالمومنین کاشان با زبان روزه و در زیر آفتاب گرم کویری این خطه مذهبی نشان‌دادند که همواره خط سرخ شهادت عامل پیوند، انسجام و وحدت این ملت بصیر، فهیم و ولایت‌مدار ایران است و آنها در برابر تمام سختی‌ها و مشکلات بیمه میکند.

شایان ذکر است: پیکر شهیدان روح الله فدائی متولد 1369، سیدطاهر نوری متولد 1346 و سیدمحمد امین هاشمی متولد 1344 امروز دوشنبه 31 خرداد مطابق با 14 رمضان المبارک که برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) و نجات جان همنوعانشان از یوغ ظلم و ستم دشمنان اسلام و قرآن جان خو د را فداکردند بر روی دستان انبوه مردم متدین، مذهبی و پایبند به ارزشهای اسلامی دارالمو منین کاشان طی مراسمی باشکوه و معنوی تشییع و در گلزار شهدای السلام این شهرستان به خاک سپرده شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.