مدیرکل حفاظت محیط استان زنجان از صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب در سال 95خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان موسوی گفت: صدور پروانه عادی صید ماهی با قلاب در رودخانه ها و آب های داخلی استان آغاز شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به دفاتر پستی استان جهت دریافت مجوز اقدام نمایند .

وی با بیان اینکه فصل ماهیگیری با قلاب تا پایان دیماه می باشد افزود: اعتبار پروانه صید ماهی با قلاب به مدت یک ماه از تاریخ صدور بوده و هرمتقاضی می تواند سه بار در طول فصل ماهیگیری پروانه جدید دریافت نماید.

موسوی با بیان اینکه بهای پروانه صید ماهی با قلاب پنجاه هزار ریال است گفت: تعداد مجاز صید روزانه 5 قطعه ماهی به ازای هر پروانه می باشد و صید ماهی قزل آلای با این پروانه همچنین صید ماهی در رودخانه های حفاظت شده و قسمت هایی که از طرف سازمان آب منطقه ای ممنوع اعلام گردیده است مجاز نمی باشد.

وی درپایان یادآورشد: مجوز ماهیگیری فقط برای متقاضیانی که از طریق پست اقدام کرده باشند صادر خواهد شد و به مراجعه کنندگان به اداره کل حفاظت محیط زیست و ادارات شهرستانهای تابعه مجوزی صادر نخواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان ادامه داد: مجوز صادر شده فقط در استان صادر کننده مجوز اعتبار دارد و متقاضیان ماهیگیری در سایر استانها باید از استان مربوطه مجددا مجوز دریافت نمایند.

گفتنی است مجوز ماهیگیری با تور از 15 تیرماه صادر خواهد شد .


انتهای پیام/ن

برچسب ها: قلاب ، صید ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.