در مراسمی رئیس جدید دادگستری ساوه و دادستان این شهرستان معرفی شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،در مراسمی با تقدیر از حجت الاسلام چراغی و درودگر ، ملکی و علیپور به عنوان رئیس جدید دادگستری ساوه و دادستان شهرستان ساوه معرفی شدند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این مراسم گفت: رسيدگي به تظلمات، اصلی ترین وظیفه دادگستری است.
حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به ضرورت اهتمام مسئولین در اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: بايد با حمايت از سرمايه گذاران واقعي ، دست افراد پست و سرمايه بر را از استان قطع كنيم.
وی همچنین در خصوص وضعیت جرائم در سطح استان مرکزی گفت : در سال گذشته 7 درصد جرايم افزايش داشته كه سرقت ، توهين و ضرب و جرح هاي عمدي و مواد مخدر از حيث فراواني،‌ در رده هاي اول تا سوم جرايم استان قرار دارند.
حسینی امام جمعه ساوه هم با اشاره به سختی کار قضاوت و ضرورت عدالت گستری در جامعه گفت: حمایت از سرمایه گذاری و تقویت روحیه ی تولید در کشور می تواند زیر ساخت های محکمی را برای اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور ایجاد کند.
منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز کار دستگاه قضایی را خطیر توصیف کرد و گفت: مسئولین باید با برنامه ریزی و توانمند سازی اقشار جامعه ، دستگاه قضایی را در اجرای عدالت یاری کنند.
بهاروند فرماندار ساوه هم با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی گفت: وجود قضات عادل و قاطع در دادگستری باعث اجرای عدالت در بین مردم می شود.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دادگستری ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.