نبیل قاووق: اسرائیل از دیدن قدرت مقاومت به خود می‌لرزد/شرایط اقتضا کند نیروهای بیشتری را به جنگ می‌فرستیم

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد رزمایش‌های گسترده اسرائیل به دلیل ترسش از قدرت مقاومت است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت اینترنتی النشره، "نبیل قاووق،" معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی گفت: در حال حاضر تنها بخش کوچکی از نیروهای حزب الله در جنگ سوریه شرکت دارند و اگر شرایط اقتضا کند ما بخش زیادی از نیروهایمان را به سوریه می‌فرستیم. ما در این مسئله هیچ گونه تردیدی نمی‌کنیم و با جرأت و اراده آن را انجام می‌دهیم. تمامی حامیان تروریسم نیز امروز باید این را بدانند. ما با شجاعت و قهرمانی و براساس وظیفه ملی، اخلاقی و انسانی خود وارد این جنگ شدیم.

وی گفت: از مهم ترین نتایج این جنگ فاش شدن حمایت مستقیم عربستان از جبهه النصره، شاخه القاعده در سوریه است. همچنین فاش شد که آمریکا اجازه ارسال سلاح‌های عربستان برای جبهه النصره و تکفیری‌ها در حلب و دیگر مناطق را می‌دهد. اکنون نیز بر کسی پوشیده نیست که اسرائیل و عربستان شکست داعش و جبهه النصره را نمی‌خواهند.

قاووق گفت: گروه‌های تکفیری از سه ماه پیش با حمایت و برنامه ریزی آمریکا، عربستان و ترکیه برای نهایی کردن جنگ در حلب تلاش می‌کنند اما آنها در اهداف خود شکست خوردند و نیروهای مقاومت توانستند در چهار روز اخیر شکست سختی را به آنها وارد کرده و 167 نفر از آنها را کشته و صدها نفر را زخمی کنند.

وی تأکید کرد: رزمایش زمینی، دریایی و هوایی گسترده اسرائیل علیه عربستان یا علیه تکفیری‌ها نیست. اسرائیل امروز به دلیل ترس از مقاومت لبنان در حال برگزاری رزمایش است. اسرائیل از دیدن قدرت مقاومت به خود می‌لرزد اما از سلاح عربستان نمی‌ترسد. ما افتخار می‌کنیم که اسرائیل از مقاومت می‌ترسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار