رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 7 نفره جعل برگه خلافی خودرو خبر داد.

دستگیری باند جعل برگه واریز خلافی خودرو
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بعدازظهر امروز درجمع خبرنگاران گفت:‌ یک باند 7 نفره با مراجعه به ستاد ترخیص اقدام به دریافت اطلاعات مالکان خودروها کردند و پس از پیدا کردن مالکان خودروهایی که به پارکینگ منتقل شده اعلام کردند که می‌توانند در قبال دریافت مبلغی ناچیز کل خلافی خودروی آنان را واریز کنند و وسیله نقلیه را از پارکینگ ترخیص کنند.

وی در ادامه افزود: این باند 7 نفره با جعل برگه واریز خلافی به مراکز ستاد ترخیص مراجعه می‌کردند و خودرو را تحویل می‌گرفتند که در پانزدهمین باری که برای ترخیص با برگه‌های جعلی واریز خلافی مراجعه کردند، مسئول کنترل مدارک درستاد ترخیص متوجه مغایرت هایی شد که نهایتاً به مراکز پلیس اعلام و مأموران پس از حضور در محل و شناسایی متهمان، آنان را دستگیر کردند.

سردار محمدیان در ادامه به پرونده کلاهبرداری 3 میلیاردی اشاره کرد و افزود‌: یک باند 5 نفره با ترفندی اقدام به کلاهبرداری از مالباختگان کردند.

وی در توضیحات این پرونده گفت‌: متهم اصلی  به اتهام قتل همسایه خود 10 سال در زندان به سر می‌برد که داخل زندان هم دستانی برای کلاهبرداری خود پیدا کرده بود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، متهم از طریق تماس با مردم از داخل زندان اعلام می‌کرده که از طرف رادیو جوان برند شده‌اند و با ترفندهایی مالباختگان را به پای دستگاه‌های عابربانک می‌کشاند و اقدام به جابه جایی پول از حساب مالباختگان به حساب‌های همدستانش می‌کرد که نهایتاً این باند 5 نفره شناسایی و دستگیری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان بیان کرد: مردم برای دریافت جایزه نیازی به حضور پای دستگاه‌های عابر بانک ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار