سرپرست فرمانداری يزد: نقش اصناف و بازاريان در تحقق سياست های اقتصاد مقاومتی مهم و تأثيرگذار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مصطفی سالاری در ديدار جمعی از اعضای هيأت رئيسه اتاق اصناف مركز استان، گفت: اصناف و بازاريان همواره حامی انقلاب اسلامی بوده و در صحنه های مختلف پشتيبانی خود را از نظام اعلام داشته اند.

سرپرست فرمانداری يزد با اشاره به رويكرد دولت يازدهم مبنی بر حمايت از اصناف و اتحاديه صنفی به عنوان تشكل های مردمی گفت: دولتي موفق است كه بخش مهمی از تصدی گری های خود در جامعه را به خود مردم واگذار كند.

وی با بیان اینکه اصناف و بخش خصوصی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش اصلی بر عهده دارند، عنوان کرد: یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی بالا بردن سهم بخش خصوصی در برنامه های اقتصادی کشور است که تولید ثروت، کار آفرینی و اشتغال مولد را به همراه دارد.

سرپرست فرمانداری يزد اضافه كرد: اميدواريم در ماه های آينده گشايش های خوبی در زمينه اقتصادی در كشور ايجاد شود و بخشی از مسائل و مشكلات پيش روی اصناف مرتفع شود.

سالاری، در بخشی پايانی سخنان خود با تأكيد به نقش محوری اصناف به عنوان حلقه اتصال دولت با مردم در مبارزه با قاچاق كالا تصريح كرد: برخورد قانونی، فرهنگ سازی، افزایش نظارت، و اصلاح ساختارها از عوامل بازدارنده در افزایش قاچاق كالا می باشد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار