سرمربی تيم فوتبال استقلال گفت:بازيكنان خوبی را جذب كرديم و بايد بگويم استقلال جای بهترين هاست و بايد بازيكنان خوب هم جذب تيم شوند.

منصوريان :استقلال  را تا سال ٩٩ بيمه مي كنيم /استقلال جاي بهترين هاست و بايد بهترين ها جذب شوندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوريان در پايان تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:از امروز استارت اصلی تمرینات را در 2 نوبت صبح و عصرانجام دادیم و در سه روز ديگر نيز انجام پنج نوبت تمرين را در دستور كار قرار خواهيم داد و بايد بگويم يك برنامه ٤٢ روزه داريم و تمام سعي ما نيز بر اين خواهد بود كه محل تمرين و اردو در ارتفاع بالا باشد و اگر احساس کنیم که شرایط با تمرینات ما سازگار نیست اردو را در شهرهای داخلی برگزار می‌کنیم.

وي ادامه داد:آرش افشین را امروز عصر جذب کردیم، و من در اين بازيكن انگیزه زیادی دیدم و افشین قطعاً می‌تواند به استقلال کمک کند. 

منصوريان گفت:با توجه به بازيكناني كه جذب شدند به نظرم امسال شرایط برای بازیکنان خیلی سخت است که در ترکیب اصلی استقلال حضور پیدا کنند .اما در هر صورت بازيكنان خوبي را در فصل نقل و انتقالات جذب كرديم  كه جا دارد از مسولان باشگاه نيز تشكر كنم و بايد بگويم استقلال جاي بهترين هاست و بايد بهترين بازيكنان جذب اين تيم شوند و از هواداران عزيز آبي پوش هم می‌خواهم صبوری کنند .


منصوريان افزود :به‌نظرم یک مسئله خوب که در تیم ما وجود دارد رقابت بین بازیکنان خواهد بود. این رقابت یعنی ورود بازیکنان به لیست 18 نفره سخت است و مانند تیم ملی رسیدن به 11 نفر اصلی هم سخت‌تر خواهد بود. برای ما فرقی ندارد بازیکنان چه کسانی باشند و چه قیمتی دارند، هر کسی بهتر باشد و حتی بازیکنان جوان و کم‌تجربه اگر خوب عمل کنند، در ترکیب قرار می‌گیرد. اگر هم بازیکنی اشتباه کند، زیاد فرصت نخواهد داشت و بازیکن جایگزین داریم، چون هواداران هم زیاد صبر ندارند.

وی افزود: معتقدم ما باید مراقب انتهاي زمین باشیم و با جذب یک مدافع برزیلی مشكل را حل كنيم و فکر می‌کنم با آمدن کنعانی‌زادگان و حضور سید مجید حسینی و امین حاج‌محمدی قسمت وسط خط دفاع‌مان را محکم ببنديم .مسير خوبي برای باشگاه استقلال طراحی کرده‌ام که قراردادهای چند ساله و بلندمدت بسته‌ایم تا از آنها استفاده کنیم و به نوعي استقلال را تا سال ٩٩ بيمه كنيم 



سرمربي استقلال درباره غيبت کنعانی‌زادگان در تمرينات تيم گفت: تمام بازیکنانی که در تمرین حضور دارند يا ندارند به نوعي از پيش با من هماهنگ هستند.همچنين از گوشه و کنار می‌شونم که همه سکوت ما در مورد تیم ملی را نوعی انعطاف می‌دانند اما در هر صورت بايد بگوي هیچ رنگی چه آبی و چه قرمز مقدس‌تر از پرچم 3 رنگ ایران نیست. هنگامی که در بوسان کره را شکست دادیم، احساس غرور کردم که آن غرور را با هیچ چیزی نمی‌شد عوض کرد.

وی در خصوص وضعیت علی رمضانی گفت: امروز جلسه اي را با او برگزار كردم و او در دو سال زندگي اش تا حدودي اذيت شده  و روحيه خوبي ندارد. ما او را به هر تیمی که قرضی بخواهد می‌دهیم ولی احتمال رفتن او به ماشین‌سازی و تراکتورسازی زیاد است البته رمضانی از جوانان آینده استقلال است اما منافع باشگاه را درنظر گرفتیم و برای دوفصل قرضی او را به تیم‌های دیگر مي دهيم 

سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره لغو اردوي تركيه اظهار داشت :اردوی ترکیه لغو نشده اما مهم‌ترین مسئله برای ما سلامتی بازیکنان خواهد بود و اگر شرايط فراهم باشد تصمیم داریم اردو را در کشورهای شمالی برگزار کنیم اما اگر احساس کنیم شرایط در آنجا فراهم نیست سعی می‌کنیم منابع مالی‌مان را در کشور خودمان فراهم کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار