قهرمان رقابت های قایقرانی پارالمپیک لندن، در ریودوژانیرو مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

سرقت مسلحانه از قهرمان پارالمپیک در ریوبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالی که کمتر از 45 روز دیگر به آغاز رقابت های المپیک ریو باقی مانده، مسائل امنیتی همچنان یکی از نگرانی های حل نشده ی این شهر است که باعث نگرانی ورزشکاران و گردشگران شده است.
روز یکشنبه،لایسل تش قهرمان استرالیایی پارالمپیک لندن در رشته قایقرانی در ریودو ژانیرو مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. تش گفت صبح روز یکشنبه هنگامی که به همراه فیزیوتراپ تیم در حال دوچرخه سواری در پارک نزدیک هتل محل اقامت خود بودند، از سوی دو مرد که یکی از آنها مسلح به هفت تیر بود، مورد حمله قرار گرفتند.
مرد مسلح تفنگ را به سوی ورزشکار معلول استرالیایی نشانه گرفته و از او پول خواسته است،اما وقتی متوجه شده است قهرمان استرالیایی پولی ندارد او را هل داده و دوچرخه آنها را گرفته اند و متواری شده اند.
به دنبال این اتفاق رئیس کاروان پارالمپیک استرالیا به ورزشکارانی که قبل از آغاز رقابت های المپیک راهی ریو می شوند هشدار داد بسیار محتاط باشند و تدابیر امنیتی را رعایت کنند.
دقیقا همان روز یک بیمارستان ریود نیز مورد حمله مردان مسلح قرار گرفته بود.

رقابت های المپیک از 5 اوت و رقابت های پارالمپیک از 8 سپتامبر آغاز خواهد شد.
برگزارکنندگان المپیک حدود 85،000 نفر پرسنل امنیتی- دو برابر تعداد نیروهای امنیتی المپیک لندن در سال 2012- را برای این بازی ها درنظر گرفته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار