معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: پليس فتاي استان توانست رتبه اول دركارنامه يگاني سال 94 در كشوررا كسب كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ جهانگير كريمي با بيان اين مطلب افزود: براساس اعلام پليس فتاي ناجا، پليس فتاي استان اصفهان در كارنامه يگاني سال 94 رتبه اول را در بين پليس فتاي استان های كشور به دست آورده است.

وی ادامه داد: كشف 95 درصد جرايم سايبري بالاتر از شاخص تعيين شده، ارتقاي توانمندي كاركنان و بكارگيري از تجهيزات نوين علمي و تخصصي و سرعت عمل بالا در كشف جرايم سايبري، رشد قابل توجه در پيش بيني و پيشگيري از وقوع جرايم در فضاي مجازي و اقدامات مستمر در حوزه آموزش همگاني و افزايش آگاهي مردم از جمله موارد موثر در كسب اين رتبه است.

کریمی گفت: هرچند كه مدت كمي از راه اندازي اين پليس مي گذرد اما اثرات چشمگير آن در جامعه نشان مي دهد كه وجود چنين يگاني در نيروي انتظامي كه بتواند به نيازهاي مردم در فضاي مجازي پاسخ دهد قابل احساس است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: رصد و پايش فضاي مجازي به منظور جرم يابي در اين فضا از مهمترين فعاليت پليس فتا است که كارشناسان اين پليس به صورت 24 ساعته در حال جستجو و رصد سايت ها، وبلاگ ها و شبكه هاي اجتماعي هستند و به محض مشاهده كوچكترين جرمي با آن مقابله و با متخلفان برخورد مي كنند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.