یاسوج؛

حماسه آفرینی شهدا موجب عظمت و سربلندی ایران اسلامی

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی و شهدای دفاع مقدس گفت: عظمت وسربلندی ایران اسلامی مدیون حماسه افرینی شهداست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در آیین غبار روبی گلزار شهدا یاسوج در اولین روز هفته ی قوه ی قضائیه افزود: مقام و منزلت شهدا در قرآن از جایگاه رفیع و منزلت بالایی برخوردار است که این امر بیانگر اهمیت جهاد در راه خداست.

وی با تجلیل از ایثارگری شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد:مجاهدت شهدا در مسیر حق و دفاع مشروع از میهمن اسلامی و هجرت برای تقرب به هستی مطلق بود.

حجت الاسلام مزارعی با گرامیداشت مقام و منزلت شهید بهشتی و دیگر شهدای حادثه هفتم تیر گفت: این شهید والامقام الگوی کم نطیری از خدمت و دیانت بود و در راه خدمت صادقانه یه شهادت رسید.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: خدمت رسانی مطلوب به مردم و کمک به امنیت و آرامش بیش از پیش جامعه ، برخورد با متخلفان از اولویت های دستگاه قضایی است.

سید مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در این آیین زنده نگه داشتن یاد شهدا و آرمان شهدا را بهترین الگوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد.

در این آیین باحضور مسئولان ، قضات و کنارکنان دادگستری کهگیلوویه تربت پاک 120 آلاله دفاع مقدس در گلزار شهدای یاسوج غبار روبی و عطرافشانی شد.
 
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.