معاون اول رييس جمهور صبح امروز با حضور در پاكدشت از واحدهاي توليدي و صنعتي اين شهرستان بازديد كرد و از نزديك در جريان كار و مسائل آنها قرار گرفت.

بازديد سه ساعته جهانگیری از واحدهای توليدی و صنعتی شهرستان پاكدشتبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رييس جمهور صبح امروز با حضور در پاكدشت از واحدهای توليدی و صنعتي اين شهرستان بازديد كرد و از نزديك در جريان كار و مسائل آنها قرار گرفت.

در اين بازديد كه وزير صنعت، معدن و تجارت، استاندار تهران و رييس سازمان تامين اجتماعي جهانگيری را همراهی می كردند معاون اول رييس جمهور از كارخانه « كوشش ايران» توليد كننده 70 نوع رادياتور براي انواع خودرو و ژنراتور برق، «اخوان جم» توليدكننده انواع شيرآلات و لوازم آشپزخانه، «امرسان» توليد كننده انواع يخچال و فريزر بازديد كرد و از نزديك در جريان روند كار، ميزان ظرفيت توليد و مشكلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم براي رفع نيازمنديهاب اين واحدهای بزرگ را صادر كرد. 

معاون اول رييس جمهور قرار است پس از اتمام بازديد در نشست با مديران واحدهای صنعتی و توليدی شهرك صنعتی عباس آباد سخنرانی كند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار