رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش تکنسینهای پایگاه 214 تبریز, خانم 56 ساله ای که دچار ایست قلبی-تنفسی شده بود, به زندگی بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دکتر روزبه رجائی غفوری گفت: ساعت 15:30 دوشنبه از محله آغمقیه تبریز گزارشی از درد سینه خانم 56 ساله ای به اپراتوری فوریتهای پزشکی شد.

وی ادامه داد: با اعزام پایگاه 214 به آدرس مورد نظر و معاینه بیمار خانم که سابقه بیماری قندخون و فشار خون داشت, اقدامات پیش بیمارستانی انجام داده شد و بیمار جهت بررسی بیشتر به بیمارستان انتقال داده شد.

دکتر رجائی ادامه داد: در حین انتقال , بیمار دچار ایست قلبی-تنفسی شده و تکنسینهای اورژانس 115 اقدامات احیا را آغاز کردند و توانستند این خانم را به زندگی بازگردانند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی به افرادی که دچار بیماری قند خون هستند توصیه کرد: بخاطر بیماری قندخون و تاثیرات آن برسیستم عصبی, دردهای ناشی از مشکلات قلبی بروز نمیدهد و حتما این افراد بایستی تحت نظر پزشک و بررسی قلبی قرار بگیرند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: همکارانی که در این احیا موفق شرکت داشتند, آقایان حسین زاده و اصلانی , تکنسینهای پایگاه 214 تبریز بودند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.