نامگذاری سالروز شهادت شهید گرانقدر آیت الله بهشتی به عنوان هفته قوه قضائیه، بیانگر مسیر مستقیم دستگاه قضایی کشور در مسیر بسط و گسترش حلاوت عدالت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، استاندار کرمان گفت: هفتم تیرماه به عنوان سالروز شهادت شهید ایت الله بهشتی و یاران وی از یک سو خاطره ای بسیار دردناک بر جان نظام جمهوری اسلامی و نشانگر عمق سیاهی افکار و اندیشه های دشمنان نظام اسلامی و از یک سو امضایی زیبا در صحیفه انقلاب اسلامی بر اهداف این نظام در حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر ظالمان است.

علیرضا رزم حسینی در پیامی به مناسبت سالروز شهادت دکتر آیت الله بهشتی وآغاز هفته قوه قضائیه افزود: نامگذاری سالروز شهادت شهید گرانقدر آیت الله بهشتی به عنوان هفته قوه قضائیه، بیانگر مسیر مستقیم دستگاه قضایی کشور در مسیر بسط و گسترش حلاوت عدالت در کام مردمان این مرز و بوم پرمهر و پرگهر است .

وی ابراز داشت: این مهم نشان می دهد راهبرد اصلی دستگاه قضایی کشور بر مبنای احقاق حق مظلومان و جلوگیری از جولان ظالمان شکل گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: براستی که ایت الله بهشتی و یاران ایشان با نثار خون پاک خود،ضمن بیمه اسلام و انقلاب اسلامی ایران، مهر تائیدی بر راه این نظام اسلامی زدند و نشان دادند که خون شهید، روشنگری بی مانند در مسیر خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند است.

علیرضا رزم حسینی در پایان این پیام گفت: در این فرصت ضمن تقدیر از همراهی ها و تلاش های دستگاه قضایی استان کرمان به ویژه یدا.. موحد نماینده عالی قوه قضائیه در این استان، برای دست اندرکاران خدوم و متعهد این دستگاه ارزشمند و کارآمد در سطح کشور و استان کرمان از درگاه ایزد منان، آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

علیرضا رزم حسینی

استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار