پیشکسوت پرسپولیس گفت: کی روش و برانکو هر دو حرفه ای هستند و ما باید تلاش کنیم تا شرایط آرام شود وگرنه حاشیه همه چیز را خراب می کند .

رافت: حاشیه، باشگاه ها و تیم ملی را نابود می کندپایان رافت مربی و کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ گوی سوالاتی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال شد . 

وی بتدا و در خصو اختلاف پیش آمده میان کی روش و برانکو گفت : به نظرم این مسایل پیشآمده یک سوئ تفاهم است و نمی توان اسم آن را دعوا گذاشت زیرا هر دو حرفه ای هستند و در سطوح بالای حضور داشته اند .  برانکو برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت های زیادی کشیده است و به قدری پرسپولیس را متحول کرده است که حالا این تیم فراتر از آسیا است . 

کی روش هم نزدیک 6 سال است که در کنار تیم ملی فوتبال کشورمان حضور دارد و همواره تلاش کرده تا با تمام وجود از شرایط و امکانات استفاده کند تا تیم ملی به موفقیت برسد . به نظرم حالا که این دو مرد بزرگ با هم سو تفاهمی پیدا کردند ما نباید اختلاف را عمیق تر کنیم بلکه باید زمینه را به گونه ای فراهم کنیم که اوضاع برای پیشرفت فوتبال ملی و باشگاهی در این سال سرنوشت ساز فراهم شود .

رافت در مورد ادامه این مسایل گفت : این صحبت ها و حاشیه ها می تواند ضربه زیادی به تیم ملی فوتبال و باشگاه ها بزند در صورتی که نباید این گونه باشد و همه باید تلاش کنند تا شرایط بهترین حالت باشد . 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان گفت : کی روش مربی حرفه ایست و می خواهد که همه چیز هم حرفه ای باشد اما متاسفانه امکانات ما همین است و ما در گذشته هم شاد این گونه مسایل بودیم اما نباید این طور باشد و ما اگر می خواهیم موفق باشیم باید شرایط را ارام کنیم .  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار