دبیر پیشین فدراسیون دو و میدانی با انتقاد به عملکرد کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی از مثبت اعلام شدن نمونه دوپینگ یکی از دوومیدانی کاران جوان و دارنده مدال قهرمانی آسیا خبر داد.

احسان مهاجرشجاعی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: از زمان روی کار آمدن  کیهانی در فدراسیون دو و میدانی (حدود هشت ماه) وی تاکنون به وعده های خود عمل نکرده یا اگر هم کاری انجام داده است، در حد بسیار ضعیفی بوده است، تا جاییکه حتی در خصوص دو موضوع جذب حامی مالی برای  فدراسیون و  هیئت ها و همچنین استعداد یابی که خودش تاکید ویژه ای داشت نیز کاری نکرده است. 

وی افزود: از ایتدای ورود کیهانی  به فدراسیون دو و میدانی ،این فدراسیون با حاشیه های بسیاری همراه بود،ابتدا دبیری که نیامده به دلیل اختلاف با وی استعفا داد و  پست نائب رئیسی فدراسیون هم چنان سر در گم است مشخص نیست چه کسی قرار است این مسئولیت عهده دار شود.

قهرمان پیشین آسیا گفت: وی در ابتدای ورودش تمام کمیته ها را منحل کرد و خودش به تنهایی کارها را پیش می برد . متاسفانه از حضور افراد با تجربه در فدراسیون استفاده نمی کند و بیشتر با افرادی که در این حوزه تجربه کافی ندارند،همکاری می کند.

وی بیان کرد: متاسفانه بچه ها نتوانستند در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا نتایج درخشانی کسب کنند ،یکی از بدترین رتبه ها را بدست آوردند و در واقع یکی از ضعیف ترین دوره های تاریخ دوومیدانی در زمان کیهانی پشت سر می گذاریم. بخصوص اینکه نمونه دوپینگ یکی از دوومیدانی کاران جوان و دارنده مدال قهرمانی آسیا نیز مثبت اعلام شده است و این برای ورزش کشور و دو و میدانی بسیار بد است .


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار