آنتونی گو‌لچ مدافع کر‌وات مدنظر سر‌خپوشان پایتخت پس از انجام دادن تست پزشکی با تیم پرسپولیس قرارداد می بندد.

مدافع دو‌رگه در آستانه عقد قرارداد با سر‌خپوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، آنتونی گو‌لچ مدافع دو‌رگه کر‌وات استرالیایی پس از ورود به تهران راهی باشگاه پرسپولیس شد و  پس از توافق با مسئولان پرسپولیس قرار شد تا پس از انجام دادن تست های پزشکی با با این تیم قرارداد امضا و پیراهن سر‌خپوشان را در فصل بعد به تن کند.

گو‌لچ مدافع چپ پا و بلند‌قامتی است که جانشین لوکا‌ مار‌یچ می‌شود.

آنتونی گولچ بازیکن دورگه استرالیایی-کروات عصر امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه و موفقیت در تست های پزشکی با سرخ پوشان پایتخت عقد قرارداد کند.

گولچ29 می 1990 در نیوساوت ولز سیدنی استرالیا به دنیا آمد. وی یک مدافع چپ تخصصی است که توانایی بازی در دفاع میانی را دراد. گولچ فوتبال خود را با حضور در تیم جوانان سیدنی یونایتد شروع کرد و در سال 2008 با قراردادی رسمی به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوست.

وی بین سال های 2008 تا 2011 در 30 بازی برای سیدنی یونایتد آمار 30 بازی و سه گل و برای اف سی سیدنی آمار 10 بازی را ثبت کرد. گولچ با اف سی سیدنی قهرمانی لیگ برتر، لیگ دسته اول استرالیا را به دست آورد.

این مدافع دو رگه در سال 2011 با عقد قراردادی سه ساله به عضویت آدلاید یونایتد درآمد و در این تیم 28 بازی انجام داد و 2 گل به ثمر رساند.

گولچ بین سال های 2013 تا 2015 در 37 بازی برای وسترن سیدنی، 37 بار به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند و با این تیم به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2014 رسید.

این مدافع 194 سانتی در نیم فصل نخست فصل 2015-2016، 10 بار با پیراهن پرث گلوری به میدان رفت و در نیم فصل دوم همان سال با پیوستن به شریف تیراسپول مولداوی ضمن انجام 11 بازی، قهرمانی لیگ ملی این کشور را کسب کرد.

مدافع استرالیایی- کروات سرخ پوشان بین سال های 2008 تا 2012، 6 بازی برای تیم های ملی جوانان و امید استرالیا انجام داده است.



انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، گولچ ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار