به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.
بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.



صفحه اینستاگرام مقام معظم رهبری نوشت: رهبر انقلاب، شب گذشته در دیدار شاعران: ما امروز به سرود نیاز داریم. سرود نوعی از شعر بسیار پرتأثیر است؛ از همه‌ی انواع شعر اثرگذاری‌اش بیشتر است. اگر سرود مناسبی متناسب وضع زمان داشته باشیم که جوان‌ها در جاهای مختلف مثل اردو، کوهنوردی، اجتماعات و راهپیمایی ۲۲ بهمن بخوانند، تکرار اینها گسترش معارفی است که به آنها نیاز داریم. زود هم اثر می‌گذارد، فرهنگ‌سازی می‌کند، سطح هم نمی‌شناسد؛ از سطوح بالای معرفتی تا عامه‌ی مردم را به سرعت فرامی‌گیرد.

اینستاگردی




سوگل طهماسبی تصویری از پشت صحنه سریال برادر منتشر کرد و نوشت: سریال برادر در کنار بهترین ها

اینستاگردی



آرش افشین تصویری از حضور خود در تمرینات تیم جدیدش منتشر کرد.

اینستاگردی




مهدی یراحی نوشت: هنر برتر از گوهر آمد پديد... . افتخارِ اين خبر بيش از اينكه براى عوامل خلقِ اين اثر باشد ، براى رسانه اى به نامِ موسيقى ست! كه بار ديگر ثابت كرد با وجود تمامى بى مِهريها، مثالِ عطر خوش در هوا ميپيچد و به مشامِ آنكس كه بايد مى رسد. حتى اگر انكار شود ، ناديده گرفته شده و يا نٓهى شود. بى شك عشق شما دليلى بزرگ و روشن بر اين مدعاست. عشقتون پايدار.

اینستاگردی


ساموئل اتوئو تصویری از مراسم ازدواج خود با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی






حمید فرخ نژاد عکسی از خود در دوران انسان های اولیه منتشر کرد.

اینستاگردی


ایمون زاید به مناسبت تولد هادی نوروزی این پست را منتشر کرد.

اینستاگردی


احسان خواجه امیری نوشت: روحت شاد استاد حبیب. من و همه ی همکارانه هم سنم مدیون زحمت های بزرگای موسیقی قبل از خودمون هستیم این موضوع به هیج‌وجه قابل انکار نیست دلیلی که من دیروز نتوستم در مراسم استاد حضور پیدا کنم و ادای احترام‌کنم‌این بود که فکر کردم مثل مراسم خدا بیامورز مرتضی به خاطر ازدحام جمعیت خیلی بی نظمی باشه و ممکن نشه برم داخل و خدمت خانوادهش تسلیت بگم ولی الان خیلی از دست خودم ناراحتم و باید هر طور شده خودم‌رو میرسوندم به مراسم روحشون شاد باشه و بقای عمر خانواد محترمشون.

اینستاگردی


علی حمودی پس از پیوستن به پیکان این پست را منتشر کرد.

اینستاگردی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.