مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان کرمان از مشارکت بیش از یک میلیاردریالی خیرین، تحت عنوان همای رحمت، به خانواده‌های محروم و نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد.

1میلیاردریال کمک خیرین به نیازمندان استانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان علی گنج کریمی،بااشاره به طرح ملی همای رحمت گفت:این طرح درجمعیت هلال احمر با مشارکت خیرین و داوطلبان برای کمک به افراد کم برخوردار و نیازمنددرحال اجرااست.

وی افزود: بسته‌های چای نیز تحت عنوان جشنواره یکصد هزار لبخند در حال تهیه و به صورت هفتگی در اختیار خانواده های بی بضاعت ومحروم قرار می گیرد.

گنجی کریمی گفت:معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با اتکا به خیرین و داوطلبان خود موفق به جذب بیش از یک میلیاردو سیصدهزار ریال سبد های غذایی و سفره های مهربانی جهت اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح همه ساله از نیمه ماه شعبان المعظم با جذب منابع خیرین آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان با خدمت‌رسانی به نیازمندان ادامه پیدا می‌کند،اظهار داشت: طرح ملی همای رحمت در سال جاری به دو شکل ارائه سبدهای کالایی شامل اقلام مورد نیاز سفره افطار از قبیل انواع حبوبات، برنج، روغن، مرغ، خرما، چای وهمچنین به صورت برپایی سفره‌های افطاری و توزیع غذای گرم انجام می‌شود.

گنج کریمی افزود: تا کنون 45 سفره افطاری به ارزش ریالی87 میلیون و هشتصدو پنجاه هزار ریال در نقاط مختلف استان گسترده شده است.

وی گفت :ارزش ریالی هر سبد غذایی یک میلیون و سیصد هزار ریال می باشد و این بسته ها در شبهای ماه مبارک رمضان در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

گنجی کریمی با اشاره به اجرای این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان، بیان کرد: افراد می توانند کمک های غیر نقدی خود را با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های مختلف اهدا کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار