به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئو بهتدریج در حال تبدیل شدن به ابزاری برای به اشتراک گذاشتن آنلاین تجربیات است و با وجود رسانههای اجتماعی غولپیکری که برای جذب کاربران بیشتر با هم رقابت میکنند، توییتر گزینۀ جدیدی را رو کرده است که به او کمک میکند در این رقابت باقی بماند.
کاربران توییتر اکنون میتوانند ویدئوهای 140 ثانیهای به اشتراک بگذارند و اکنون گروه کوچکی در Vine نیز اجازه دارند ویدئوهایی با این مدت منتشر کنند. از ابتدای سال جاری، توییتر شاهد افزایش 50 درصدی در توییتهای ویدئویی در سایت خود بوده است.
ساختن فیلمهای 140 ثانیهای اکنون در مرحلۀ بتا است و کاربران محدودی فعلاً امکان آن را دارند تا بازخوردهای آن را گزارش کنند.
انتهای پیام/