نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دستگاه قضایی با برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مخلان و مفسدان اقتصادی، عرصه را برای فعالیت سرمایه گذاران فراهم کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در دیدار رئیس، کارکنان، قضات و مسئولان دادگستری استان ایلام اعلام کرد: دستگاه قضا مظهر اقتدار نظام در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و بخش قابل توجهی از امنیت پایدار کشور مرهون تلاش های بی وقفه و صادقانه قضات و کارکنان قوه قضاییه است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد: اگر امروز ملت بزرگ ایران احساس امنیت را در زمینه های گوناگون تجربه می کند نتیجه برخوردهای قاطع مسئولان قوه قضاییه با برهم زنندگان نظم عمومی و مقابله جدی با افرادیست که در صدد خدشه وارد کردن به ارزش ها و آرمان های نظام مقدس اسلامی هستند.
امام جمعه ایلام یکی از مهمترین مشکلات کنونی کشور را وجود برخی زمینه ها برای فعالیت افراد فاسد در عرصه های اقتصادی عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی افزود: سرمایه گذاران برای مشارکت در اجرای طرح های زیربنایی و تولیدی باید احساس امنیت کنند تا شاهد شکوفایی این عرصه باشیم بنابراین قطع دست افراد سودجو که بنیان های اقتصادی کشور را مخدوش می کنند، خواسته رهبری و تمامی دلسوزان نظام است.
وی با تقدیر از زحمات مجموعه دادگستری استان در طی سالیان اخیر گفت: تلاش کارکنان و نیورهای دادگستری ایلام باعث شده تا سطح رضایت مندی مردم از دستگاه قضا بالا رفته و سرعت رسیدگی به پرونده ها نیز افزایش یابد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.