معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر از فعالیت این پزوهشکده در زمینه های فناوری اطلاعات خبر داد.

مهدی احسانیان معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در حال‌ حاضر ۵ قطب علمی، ۷۵ آزمایشگاه پژوهشی، ۶ گروه و مرکز پژوهشی و ۵ پژوهشکده دارد که در زمینه‌های تخصصی دانشگاه فعالیت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: این دانشگاه با ۱۱ دانشکده، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا، مهندسی صنایع، مهندسی نقشه‌برداری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی و علم مواد، ریاضی، فیزیک، شیمی به فعالیت‌های آموزشی خود ادامه می‌دهد.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر بیان داشت: پژوهشگاه این دانشگاه تاکنون توانسته امکانات زیادی به محققان و متخصصان ارائه کند. پژوهشکده سنجش از راه دور، پژوهشکده فناوری اطلاعات، پژوهشکده مهندسی سامانه های نیرو و پیشرانش، پژوهشکده طراحی سامانه های فضایی، پژوهشکده های خاص این دانشگاه هستند که با توجه و تناسب با رشته های تحصیلی در این دانشگاه احداث شده اند.

احسانیان افزود: هدف از ایجاد این پژوهشکده پژوهش در زمینه‌های مختلف فناوری اطلاعات، شناسایی نیازهای موجود در این زمینه و ارائه راه حل های مناسب با آن و همچنین بستر سازی مناسب علمی فرهنگی است.

وی گفت: وجود آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی در محیط دانشگاه ها یکی از نقاط قوت هر مجموعه آزمایشگاهی به حساب می آید که با فراهم آوردن امکانات و برنامه ریزی صحیح باعث رشد و تعلیم دانشجویان می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر یادآور شد: پژوهشکده دانشگاه خواجه نصیر در حال حاضر توانسته فعالیت هایی در خور تحصیلات دانشجویان ارائه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار