بیش از 80هزار متر شبکه فاضلاب در استان اجراشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری گفت: از محل اعتبارات دولتی اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب از سال ها قبل شروع شده و به تناسب اعتبارات در حال اجرا می باشد.

سیدابراهیم علوی افزود: در حال حاضر این شرکت دارای 186 هزار مشترک آب و 52 هزار مشترک فاضلاب است که حدود 99/99 درصد جمعیت شهری تحت پوشش خدمات آب شرب و 14/32 درصد نیز تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری می باشند.

وی با اشاره به اقدامات این شرکت در بخش فاضلاب گفت : تصفیه خانه فاضلاب شهر اسفراین از محل اعتبارات سفر دولت به استان تجهیزاتی خرید و نصب شد که باعث ارتقاء فرایند و افزایش 8 هزار متر مکعبی ظرفیت تصفیه خانه از لحاظ کمی و کیفی شد.

علوی افزود:اجرای پروژه تصفیه فاضلاب بصورت لوکال و محلی در محل گلستان شهر بجنورد که با این روش فاضلاب تولیدی در محل تصفیه و پساب حاصل صرف خدمات فضای سبز همان محل خواهد شد و انتظار می رود این پروژه درسال جاری به بهره برداری برسد.

علوی گفت:تصفیه خانه فاضلاب شهر آشخانه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال اجراست و ایستگاه پمپاژ آن با 100 درصد پیشرفت فیزیکی اجرا شده و شبکه جمع آوری فاضلاب به موازات احداث تصفیه خانه در حال اجراست .

وی افزود:در شیروان نیز قرارداد احداث تصفیه خانه فاضلاب با بخش خصوصی منعقد شده و مقدمات کار درحال اجراست و انتظار می رود این پروژه در مدت زمان 24 ماه اجرا و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.