رقابت های والیبال جام رمضان ارومیه با مشخص شدن هشت تیم راه یافته به دور حذفی به روزهای اوج خود نزدیک شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، این رقابتها با حضور 16 تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی از روز 22 خرداد در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز شده است.

رامین امید باراندوزی اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت دوره ای و با انجام 24 دیدار به پایان رسیده است و دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی که به صورت حذفی انجام می شود، راه یافته اند.

امید باراندوزی افزود: از گروه یک این رقابتها تیم های سعید هاشمی یک و جوانان هیات والیبال، از گروه دوم افرا درب و امید هیات والیبال، از گروه سوم لوازم خانگی کن و راه و شهرسازی و از گروه چهارم گالری کفش آسو و الیاس آباد به مرحله یک چهارم نهایی دور حذفی راه یافته اند.

وی بیان کرد: 16 داور بومی قضاوت این رقابتها را بر عهده دارند و هر شب بیش از 1200 هوادار برای تماشای مسابقه ها به سالن می آیند.

باراندوزی گفت: حضور پیشکسوتان، ملی پوشان و بازیکنان مطرحی همچون یدالله کارگرپیشه، بهرام سلیمانی، نعمت الله صمدیان، رسول باباصباحی، فرهاد پیروت پور، صمد اکبری، امیر خداپرستی، سالار غنی دل و محمدرضا حضرت پور شور و نشاط خاصی به این رقابتها داده است ضمن اینکه به احتمال زیاد مهدی کریمی و حامد رضایی دو بازیکن لیگ برتری نیز از مرحله حذفی به ترکیب تیم ها اضافه شوند.

وی افزود: رقابتها به علت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) و لیالی قدر به مدت 10 روز تعطیل می شود و در ادامه دیدارهای حذفی از روز دهم تیرماه آغاز خواهد شد.

باراندوزی اضافه کرد: سه تیم برتر این رقابتها جایزه نقدی و کاپ قهرمانی کسب می کنند.

حضور سه دوره عنوان کاپیتانی در تیم های ملی توسط یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست و میرسعید معروف، شهر ارومیه را به پایتخت والیبال ایران تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.