فرمانده انتظامي استان در سومين کميسيون اطلاع رساني استان اظهار داشت: حوزه اطلاع رساني در هر مجموعه اي مي تواند توانمندي ها و کارکردهاي آن مجموعه را منعکس کند و اين نيز از بها و قيمت بالايي برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار" کاظم مجتبايي"با اشاره به دو نوع هدف گيري در تدوين برنامه هاي اطلاع رساني افزود: بعضي مجموعه ها و گروه ها تلاش هايي انجام مي دهند که فقط در راستاي کار خودشان است و چه بسا انعکاس اين اطلاعات و فعاليت ها مي تواند فضاي بيروني را هم تحت تاثير قرار دهد ،با انتشار اخبار و اطلاع رساني صحيح، آنهايي که با نظام و با پليس همراه و همگرا هستند خوشحال و دلگرم مي شوند و اخبار قابليت هاي مجموعه نيروي انتظامي را که مي شنوند ،باور مي کنند که در جاي خود خيلي مهم است .

فرمانده انتظامي استان ادامه داد:افرادي نيز در جامعه هستند که در کنار ما نبوده و همراه نيستند و به نوعي حريف ما محسوب مي شوند که با اطلاع رساني درست، تخريب و به نوعي تضعيف و نا اميد مي شوند و اين هم يکي از اهداف است.

وي بيان داشت: بايد سعي شود در انعکاس اخبار به گونه اي عمل شود که انسانهاي همراه و همگراي با نظام اميدوار و افراد مخالف نظام نا اميد بشوند و خداي ناکرده اخبار منتشر شده ،سوژه دست دشمن نگردد و اين بسيار کارحساسي است.

سردار مجتبايي عنوان کرد:به همين جهت مفاد شاخص هايي که مشخص شده اند، بايستي به دقت رعايت شوند.

فرمانده انتظامي استان در پايان سخنان خود بر لزوم تقويت مطالب اجتماعي و علمي در حوزه پليس تاکيد کرد و گفت:اطلاع رساني فقط انتشار اخبار حوادث نيست، بلکه بايستي تنوع ايجاد کرد و انتشار موضوعات علمي، اجتماعي،ملي،مذهبي و فرهنگي را نيز مد نظر قرار داد.
برچسب ها: قم ، پلیس ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار