تعداد کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام از مرز 500 میلیون نفر گذشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام به موفقیت بزرگی دست یافت بطوریکه امروز اعلام کرد به رکورد 500 میلیون کاربر فعال در ماه دست یافته که 100 میلیون نفر از این کاربران را آمریکایی‌ها تشکیل می‌دهند.

 البته این آمار مشخص نمی کند که چه تعداد از این افراد هر روز در اینستاگرام فعال هستند؛ اما باید پذیرفت که این آمار به اندازه کافی چشمگیر است. اینستاگرام ادعا می‌کند در حال حاضر 300 میلیون کاربر هر روز از این سرویس استفاده می‌کنند.

این دستاوردی بزرگ و قابل توجه برای این شبکه اجتماعی است که توانسته در طول چند سال اخیر تا این اندازه رشد کند، بخصوص از زمانی که به تملک فیسبوک درآمد. 
اینستاگرام بدون شک راه موفقیت فیسبوک را ادامه می‌دهد و در آینده رکورد یک میلیارد کاربر در ماه را کسب خواهد کرد.

تعداد کاربران اینستاگرام در سراسر جهان در طول دو سال اخیر دو برابر شده است. تعداد کاربران این سرویس در سپتامبر سال گذشته (شهریور 94)  به 400 میلیون نفر رسیده بود. اینستاگرام تعداد کاربران خود را از 300 میلیون نفر در دسامبر 2014 ،در مدت 9 ماه، به 400 میلیون نفر رساند.

اینستاگرام اعلام کرد در یک روز عادی که 300 میلیون نفر آنلاین هستند بیش از 95 میلیون عکس به اشتراک گذاشته  و برای حدود 4.3 میلیارد عکس و ویدیو لایک زده می ‌شود.

اینستاگرام به جذب کاربران بیشتر ادامه می‌دهد. فیسبوک و واتس اپ، که به فیسبوک تعلق دارد، در حال حاضر یک میلیارد کاربر دارند. اینستاگرام برای رسیدن به این رکورد فقط نیازمند گذشت زمان است.

اگرچه رشد اینستاگرام کاملاً منظم و با برنامه است و در 18 ماه گذشته 200 میلیون کاربر به این برنامه اضافه شده‌اند؛ اما این برنامه متعلق به فیسبوک، هنوز به اوج کاری خود نرسیده است. سرویس اینستاگرام در حال حاضر به خانه اجتماعی بسیاری از هنرمندان و افراد سرشناس تبدیل شده و همچنین کمپانی‌ها از این سرویس به عنوان یک جایگاه قانونی برای تعامل با دنبال‌کنندگان خود و فروش اجناس استفاده می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار