فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: نیروی انتظامی حافظ امنیت و ارزش های انقلاب اسلامی و مظهر اقتدار نظام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: نیروی انتظامی علیرغم احترام به همه جریانات سیاسی داخل کشور، یک نیروی مستقل و تحت امر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قواست.

وی افزود: افتخار نیروی انتظامی این است که به تأیید رهبر معظم انقلاب، حافظ امنیت و ارزش‌های اسلامی و بر اساس بیانات ایشان، مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

اشتری، با اشاره به توطئه های دشمن برای نفوذ و ایجاد اختلاف بین مردم و اقوام مختلف در کشور، یادآور شد: باید مراقب باشیم که دشمن از رخنه‌هایی که بعضاً ایجاد می‌شود نفوذ نکند چرا که نفوذ به راحتی سبب ایجاد اختلاف در جامعه می شود.

وی، با مطلوب دانستن همه شاخص‌های امنیتی در چهارمحال و بختیاری، افزود: چهارمحال و بختیاری استانی امن، آرام و با مردمان سخت‌کوش و زحمت‌کش است، اما این موضوع دلیلی بر اینکه اتفاقی نخواهد افتاد نیست.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری به دلیل همسایگی با بعضی از استان‌ها و به جهت ویژگی‌های خاص برای ادامه امنیت و آرامش باید از آمادگی خوبی برخوردار باشد.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی همه جرایم در سراسر کشور را 24 ساعته رصد و در یک جدول ماهانه و سالانه بررسی می کند، اضافه کرد: طبق بررسی انجام شده در سطح کشور و خصوصاً این استان، با کاهش جرائم، افزایش کشفیات و ... روبرو بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: شرایط الان کشور با دو دهه قبل متفاوت است لذا می‌طلبد که مردم، مسئولان و خصوصاً نیروهای امنیتی و انتظامی از هوشیاری بالا و قابل قبولی برخوردار باشند.

اشتری، با اشاره به گسترش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت: هر اتفاقی که به صورت هدایت شده و با منشاء خارجی در هر نقطه کشور رخ دهد سریعاً در تمامی نقاط و حتی خارج از کشور منعکس می‌شود و بنابراین بیشتر تجمعات و اتفاقات احتمالی قابل پیش بینی نیست.

وی با اشاره به ثبات و امنیت بالای امروز کشور بیان داشت: این امنیت به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری، خون شهیدان، هوشیاری مردم و آمادگی دستگاه‌های نظامی و امنیتی حاصل شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران نیروی انتظامی، یک گروهک مجهز تروریستی که با هدف انجام عملیات خرابکاری برای شب‌های قدر، از مرزهای شرقی وارد کشور شده بودند بعد از درگیری با مأموران پلیس دستگیر شدند.
 
اشتری افزود: در این درگیری 5 نفر از اشرار تروریست به هلاکت رسیدند و همه تجهیزاتشان به دست نیروی انتظامی شهرستان خاش ضبط شد، اما یکی از نیروهای پلیس این شهرستان به شهادت رسید.

وی، با اشاره به روند جابجایی فرماندهان انتظامی استان ها در کشور، یادآور شد: علیرغم جابجایی فرماندهان، سیاست‌ها و برنامه‌های نیروی انتظامی ثابت و از قبل تعیین شده است.

به گفته اشتری؛ رشد، تعالی و پیشرفت حوزه‌های مأموریتی، هدف جابجایی‌ها در نیروی انتظامی است.

در این آیین، سردار غلامعباس غلامزاده به عنوان فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات سردار نورعلی یاری فرمانده سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار