مالک باشگاه فوتبال مشهد گفت:با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در پایان لیگ شانزدهم هدف ما بدست آوردن رتبه تک رقمی می باشد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد:در تیم ما دشمنی وجود ندارد همه با هم دوست هستیم،تمام مردم مشهد تیمشان را دوست دارند،همه ایران به تیم مشکی مشهد علاقه دارند،بالاخره یک سری رقابت های فوتبالی هست ، وقتی آنها وجود نداشته باشد فوتبال مفهومی ندارد.

وی افزود: تاکنون صحبت هایی انجام داده ایم ولی تاکنون به نتیجه ای ختم نشده است.

مالک باشگاه فوتبال مشهد گفت:در مورد عنایتی باید کادرفنی تصمیم بگیرد،صحبت هایی بین طرفین رد و بدل شده است امیدوارم که قسمت باشد امسال هم در خدمت عنایتی باشیم ،حتی اگر وی فوتبالی هم نباشد یکی از بزرگان ابومسلم و فوتبال مشهد خواهد بود.

عباسی ادامه داد: صد در صد به عملکرد فرهاد کاظمی ایمان دارم ،شاید حتی بعضی از این بازیکنان هم نشناسم ولی مطمئن هستم وی در کارش موفق می شود.

وی گفت: یقین دارم کاظمی تیم خوبی خواهد ساخت،چند تا از این بازیکنان در پایان لیگ شانزدهم چهره خواهند شد.

عباسی بیان کرد:قرارداد بیشتر بازیکنان با تیم تمام شده است،ماندن یا رفتن تمامی نفرات از این باشگاه به نظر  کادر فنی بستگی دارد.

مالک باشگاه فوتبال مشهد در پایان اضافه کرد:امسال به لطف خدا جزو تیم های بالای جدول خواهیم بود،با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط تیم، در پایان لیگ شانزدهم  هدف بدست آوردن رتبه تک رقمی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار